wtorek, 18 marca 2014

catrice nowości do ust wiosna/lato 2014

Nowości, nowości! Nowości do ust zawsze wywołują we mnie dreszczyk emocji. Dwie ekscytujące nowości - Smoothing Lip Polish, czyli wygładzający lakier do ust i może nie nowość, ale nowe odcienie dobrze znanych i lubianych pomadek Catrice.

Made to Stay Smoothing Lip Polish utrzymujący się do 8 godzin w sześciu kolorach. Moim zdaniem bardzo udany produkt. Formuła zaczyna się jak miękki lakier do ust, a po chwili utrwala się jak nawilżająca pomadka/masełko. Mam tylko jeden kolor - 050 Megan Fuchsia i na jego podstawie się wypowiadam. Odcień różu pięćdziesiątki jest fantastyczny. Bardzo ożywiający i radosny, ale nadal w granicach rozsądku. Ślicznie się błyszczy. Nie pokrywa ust jak warstwa lukru, wygląda naturalnie i ładnie wtapia się w zakamarki warg. Przypomina mi masło do ust, swatche moich odcieni w następnym poście :) Będę publikować po kolei.

Zobaczcie same jak wyglądają produkty na zdjęciach promocyjnych.



 010 Rose-wood If She Could to odcień najbardziej nude z całej szóstki.


020 Jen and Berry’s to nieco ciemniejszy róż, ale nadal przezroczysty.


030 Strawberry’s Secret to drugi odcień, na który mam ochotę. Jaśniejszy róż rozświetlający karnację, nazwijmy to w ten sposób.


040 Let’s Red Loud! to klasyczna czerwień, bardzo soczysta.


050 Megan Fuchsia (mój kolor) to ładny, soczysty róż. Ładnie mi w nim ;)


060 Mission PINKpossible to mocniejsza, jaśniejsza i bardziej różowa wersja dwudziestki moim zdaniem.

Swatche wszystkich lakierów znajdują się pod tym linkiem.


300 Kiss Me If You Can to bardziej róż.
 

310 Red My Lips to bardziej czerwień, ale taka z rudością czyżby?


320 Kiss Kiss Hibiscus chłodniejszy koral niż 330.


330 The Lips Are On Fire (mój odcień) to cieplejszy, ale nie taki bardzo ciepły koral.. ale też nie taki super chłodny. Bardziej ciepły, no okay :)


340 Berry Bradshaw to taki bardziej bordowy odcień czerwieni.

To tyle na dziś, do zobaczenia jutro!
Stri

instagram | twitter 

8 komentarzy:

  1. muszę wypróbować szminki Catrice w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że któryś odcień przypadnie Ci do gustu. Mnie się podoba zbyt wiele, muszę się powstrzymywać ;)

      Usuń
    2. ja ostatnio bardzo się powstrzymuję, bo mam fazę szminki i najchętniej kupiłabym z 30...

      Usuń
    3. Wiem jak to jest ;) Ja kiedyś tak miałam i obawiam się, że kupiłam 30.

      Usuń
  2. Dwa pierwsze nudziaki są bardzo w moim guście! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zasuwasz na tym swoim blogu regularnie o dwóch firmach, które uwielbiam: YR i właśnie Catrice. I bez Twojej pomocy robiłabym u nich regularnie zakupy, ale – damn You – może nie aż tak często!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...