poniedziałek, 10 marca 2014

mail monday #8 | nowości yves rocher

Cześć Dziewczyny :)

Pokażę Wam dzisiaj dwie marcowe nowości Yves Rocher, które dostałam jakiś czas temu do testów. Wiecie, że Yves Rocher to jedna z moich ulubionych firm kosmetycznych ever, mam do niej duży sentyment i wiele produktów się u mnie sprawdza. Z oczywistych względów nie miałam okazji wypróbować męskiej linii pielęgnacyjnej na sobie, ale wybrałam kilka kosmetyków i obdarowałam nimi mężczyzn w moim życiu. Wydaje mi się, że największą furorę zrobił balsam po goleniu do skóry wrażliwej. Jest delikatny, ma przyjemny zapach (który jednak nie zostaje na zawsze na skórze), nawilża skórę po goleniu i łagodzi podrażnienia :) I nie kosztuje dużo.


Żel do mycia twarzy z peelingującymi drobinkami usuwający oznaki zmęczenia, którego drobinki są nieco zbyt ostre dla mojej naczynkowej skóry. Pełnometrażowa recenzja pojawi się po bardziej wnikliwych testach w wykonaniu przedstawiciela płci męskiej. Z własnego doświadczenia mogę się jeszcze wypowiedzieć na temat zapachu, który jest męsko-odświeżający, ale nie nazbyt perfumowany. Warto wspomnieć jeszcze o usuwaniu oznak zmęczenia. Ten produkt naprawdę ściera martwy naskórek, więc nic dziwnego, że po jego użyciu wyglądamy na nieco mniej zmęczonych. Nie da się jednak ukryć, że peeling mechaniczny nie zawsze i nie u każdego się sprawdzi. Moja skóra potrzebowała nawilżenia natychmiast po spłukaniu skóry wodą i było to dość alarmujące. Może zatem nie dla suchej, a po prostu normalnej skóry? Zobaczymy.



Widzicie te miliardy drobinek? Coś niesamowitego :)



Drugim kosmetykiem w przesyłce od Yves Rocher był korektor wygładzająco-rozświetlający. Jak widzicie na zdjęciu, opakowanie jest bardzo lustrzane i luksusowe. Przyciąga uwagę, odbija wszystko wokół i zachęca do wypróbowania :) Kolor jest dosyć uniwersalny. Ja używam podkładów o bardzo różnych odcieniach, bo sama nie umiem się zdecydować i lubię eksperymentować. Używam go już chyba od dwóch albo trzech tygodni.. jakoś tak.. i powiem Wam, że korektor jest naprawdę rozświetlający (ładnie "otwiera" oko) i bardzo przyjemnie się go używa. Recenzja nastąpi jeszcze za jakiś czas. Muszę być pewna.





Korektor do twarzy z wyciągiem z róży sprawdza się dobrze, ale zależy od produktów bazowych. Przy okazji postów o kolorówce Yves Rocher dam Wam znać.
W skład rozświetlająco-wygładzającej linii wchodzi również podkład i puder. Nie wiem jak podkład, bo strefa T mi się przetłuszczy, ale puder może zmiękczać rysy twarzy i być interesujący.. Opakowania są bardzo ładne.


Seria makijażu wygładzająco-rozświetlającego jest dostępna w salonach Yves Rocher od 10 marca 2014, czyli od dziś. Seria produktów dla mężczyzn też jest już dostępna.

Dzień dobry, jest poniedziałek. Udanego tygodnia!
Pozdrawiam,
Stri

instagram | twitter

8 komentarzy:

  1. Też mam kilka kosmetycznych hitów YR, ale niestety u mnie ich podkłady, korektory i pudry się nie sprawdzają ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Mnie podobał się Serum Plumping Foundation.. coś takiego.

      Usuń
  2. To już wiem dlaczego w zeszłym tygodniu, kiedy składałam zamówienie, korektor figurował jako niedostępny. Może następnym razem uda mi się go kupić, bo zapowiada się fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja wkrótce. Myślę, że korektor jest fajny, ale drogi. Cena jest subiektywną kwestią oczywiście, dlatego trzeba zdecydować samemu. Wiadomo.

      Usuń
  3. Czekam na recenzje korektorów;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie daj znać kiedy już przetestujesz wszystko i upewnisz się w swoich opiniach ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...