poniedziałek, 31 marca 2014

nowa maska do włosów


Skończyła mi się nawilżająca maska granat/aloes z Alterry, zaczęłam stosować nowość w mojej włosowej kosmetyczce - maskę Seri z miodem i migdałami do włosów suchych. Jest perłowa, pachnie maskowo-roślinnie, da się po niej rozczesać włosy i wydaje się być dobrą inwestycją za 15 zł/1000 ml.
Doszłam dzisiaj do wniosku, że muszę stworzyć plan pielęgnacji włosów i ciała. Najlepiej wszystkiego. To jest pomysł na kwiecień, zobaczymy jak będzie z realizacją. Zacznę już dziś, żeby jutro być w trakcie. Tymczasem wracam do sprzątania po sadzeniu ziół. Jeszcze nie wszystko skończone, bo część doniczek zimowała w piwnicy, ale we're getting there. Poza tym byłam dzisiaj w Hebe i nic nie kupiłam. Nie jestem w stanie opisać jak bardzo byłam z siebie dumna. W koszyki miałam wszystkie kryształki z Catrice, ale stwierdziłam, że poczekam na jakiś bon albo promocję. Co prawda właśnie jedna się skończyła i nie wiemy kiedy będzie następna, ale mam tyle lakierów do wypróbowania, że na pewno czas mi szybko zleci ;)
Niestety, wpadł mi do głowy pomysł, żeby poszukać matowych pomadek Golden Rose, bo przecież pomadek nigdy za wiele. Co się wydarzyło? Opowiem Wam jutro ;P

Buziaki,
Stri



11 komentarzy:

  1. Planowanie zawładnęło ostatnio moim życiem, ale jeszcze nie wpadłam na to, żeby rozpisać pielęgnację.
    Dobry pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Planowanie jest dobre :) Pomaga zapanować nad wieloma sferami także popieram :DDD i .... jestem dumna z Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. to będę czekać, bo jestem ciekawa, co się wydarzyło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze tez przejac te technike :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś niezwykle dzielna.
    A te matowe pomadki z Golden Rose... sama muszę jedną upolować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dziś wyszłam bez zakupów z Natury! Ale to była kwestia popsutej klimatyzacji i kolejki bez końca :( A miałabym turban i żółty lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Macałam te pomadki dwa razy i jakoś tak... odłożyłam na miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Co tu dużo planować? myć i nawilżać (odżywką/maską na zmianę) na noc olejek:) A ciało, po myciu - balsamować to już u mnie obowiązek!

    Oj ziołka też muszę w końcu wysadzić na balkonie, ale nie mam doniczek:/ chcę wszystkie takie same, by ładnie wglądało - wiem marudzę...

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję braku zakupów :P Musiało byc ciężko ;) heheh

    OdpowiedzUsuń
  10. taka maska coś w stylu Kallosa ;) Wielkie opakowanie i tania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a zioła może też sobie zasadzę, widziałam u Ciebie na instagramie i właśnie nabrałam ochoty na sadzonki ;p

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...