sobota, 15 marca 2014

ty też możesz zostać rolnikiem




Wystarczy ziemia i jakieś pojemniki, np doniczki. Kiciunio pomaga jak tylko może. W tym roku masowe sadzenie dopiero nastąpi, do tej pory miały miejsce tylko nieśmiałe próby ;) Narzędzia w kwiatki to był prezent, dziękuję :* Bardzo przydatne, ale niekonieczne! Można użyć łyżki, widelca..

Jest sobota, właśnie uporządkowałam nowe przegródki z Castoramy.


Do Castoramy pojechałam po plastikową część kurka do zimnej wody. Właściwie kurek działał, ale plastikowa mała część się popsuła. Anyways, natknęłam się moje ulubione przegródko-pudełka za 3 zł/sztukę. Bardzo dobra inwestycja, wszystko widać i nie ma problemu ze znajdowaniem różnych niewielkich elementów papierniczych.

Mam nadzieję, że Wasz wieczór mija świetnie. Za oknem przepiękne niebiesko-granatowe niebo i jasny księżyc. Już prawie zapada zmrok. Lubię przedwiośnie, chociaż wolałabym, żeby nie padało, ale jest zagrożenie pożarowe w lasach w mojej okolicy, więc oczywiście powinno.

Jak mija Wasz weekend, co robicie fajnego? :)
Pozdrawiam,
Stri

10 komentarzy:

  1. O z Castoramy! Wreszcie nie z Biedry! ;-)

    Też o tej porze roku bywam rolnikiem. Takim "małorolnym" - doniczkowo-skrzynkowym. Ale w tym roku nie mam kiedy, wyjazd goni wyjazd... Masakra! ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Biedry też kupiłam, ale mam opory przed upublicznieniem, bo wszyscy już upublicznili ;)

      Ja chcę mieć pole koperku, koperek jest cudownie pachnący i mmmmm pyszny taki, że hej!

      Usuń
    2. Ja jeszcze nie upubliczniłam, a Twojego jestem ciekawa.

      Usuń
    3. he he, a właśnie miałam się zapytać, czy skusiłaś się na organizer z Biedry :P

      Usuń
    4. Skusiłam się. Mam teraz jeden z TKMaxxa, jeden z Ebaya i jeden z Biedry. Może je wszystkie pokażę razem. Lubię w nich przestawiać. Przez wszystko musi być schowane do szafki, a takie organizery najlepiej sprawdzają się jak można swobodnie z nich wyjmować rzeczy "od góry", nie tylko "od przodu". Nie narzekam. Lepiej w przegródkach niż jakimś pudełku.

      Usuń
  2. Też się obkupiłam w pudełka, tyle że kosmetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tych konkretnych kosmetyki by mi się nie zmieściły, ale widziałam też większe ;D

      Usuń
  3. Też chcę być rolnikiem, truskawki na balkonie już są - zeszłoroczne, się okaże czy się odrodzą, jak nie to będą nowe. Zioła też bym chciała ale muszę zaplanować co i jak wysadzić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Post dla mnie - toż to ja z wykształcenia rolnik dyplomowany :D
    Co do pudełek - mam podobne z mrówki i trzymam w nich znaczną część mojej kolorówki - są ekstra!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...