poniedziałek, 14 kwietnia 2014

amazing revlon | 410 dreamer swatches

Dzień dobry,
Czas nie przecieka mi przez palce, on mi się ostatnio wymyka. Dobrze, że mogę sobie chociaż popatrzeć na ładne paznokcie w kolorze niebiesko-szaro-tak-jakby-zielonkawym. Wszystko zależy od światła, ale jedno jest pewne - Revlon 410 Dreamer jest absolutnie zjawiskowy i gwarantuję Wam, że takiej niebieskości jeszcze nie widziałyście jeśli nie miałyście tego lakieru na paznokciach.
Na poniższych zdjęciach zobaczycie go w świetle dziennym w słońcu i cieniu. Światło sztuczne wyciąga z niego przepiękne zielonkawe tony. Nigdy bym siebie nie podejrzewała, że to powiem. Trwałość, aplikacja i wszystko inne jest bez zarzutu. Polecam Wam ten odcień, dawno żaden kosmetyk kolorowy mnie tak pozytywnie nie zaskoczył. Seriously.






Do następnego!
Buziaki,
Stri


17 komentarzy:

  1. dreamer to on jest bardzo ;) jak na niebieski, to całkiem ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam słabość do granatu, niebieskości często mnie nudzą, ale dreamer okazał się genialny :)

      Usuń
  2. Nareszcie Stri, nareszcie! Wchodziłam na Twojego bloga codziennie z myślą: Będzie post, czy go nie będzie?
    Wiedz, że masz we mnie stałą czytelniczkę, zawsze czekam na Twoje posty i czytam jednym tchem do końca, nie ważne o czym piszesz :)
    Lakier piękny, widziałam go już na Insta i pomyślałam wtedy, że kojarzy mi się z błękitem nieba.. Ja mam żółtka z Revlonu, niestety jest on strasznie rzadki i ciężko się nim maluje..
    Miłego wieczoru! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaawww, dzięki Bejb! Ja myślę o Tobie często, bo chcę Ci coś wysłać oprócz tego lakieru, ale muszę poczynić kroki, których nie miałam jeszcze okazji poczynić, no i mi się przesuwa. Dzięki za fantastyczne wsparcie, muak :*

      Revlon jest fajny, tylko drogi.. a żółty lakier mam jeden z Essence Miami Roller Girl. Miłego wieczoru również :)

      Usuń
  3. Miałam, ale odesłałam w świat. To jedyny lakier, który u mnie bąblował :(

    OdpowiedzUsuń
  4. kameleon, ale mimo to mnie nie porywa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. eh aż mi się lata zachciało. Plaży, słoneczka i ciepłej, błękitnej wody. Ale nie ma to tamto trzeba zapierdzielać, bo w pracy szczyt sezonu -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię doskonale, plaża słoneczko i ciepła woda brzmi cudownie!

      Usuń
  6. mam ochotę na wszelkie niebieskości więcej jestem na tak i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo przyjemny kolor
    ale to Twój pierścionek zwrócił moją uwagę :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierścionek to pamiątka rodzinna, jedna z nielicznych, więc tym bardziej jestem przywiązana.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...