sobota, 26 kwietnia 2014

deborah lippmann meets essence effect nail polish



W Tikejmaksie kupiłam 2 lakiery deborah lippmann, bo mają ładne buteleczki i były tanie. Po klasyczną czerń nie sięgałam dawno, prawie zapomniałam jak wygląda na moich paznokciach. Kiedyś przez 5 lat prawie bez przerwy nosiłam czarne paznokcie. Duża oszczędność w porównaniu do ilości kolorów lakierów, które mam teraz ;P Jeśli chodzi o markę, zupełnie nie mam doświadczenia z tymi produktami. Widzę je na blogach, teraz mogę wypróbować sama :)

 photo essencetop_zpsda205f25.jpg

Pomyślałam, że ta czerń będzie świetnym podkładem pod bling bling od Essence. Lubię takie nawierzchniowe lakiery, które urozmaicają na szybko manicure. Często maluję paznokcie, a po dwóch dniach odświeżam je topem. Brokatowe produkty są fajne jeśli macie bazę peel off lub czas na zmywanie, ja sama ostatnio za brokatami jakoś nie przepadam. Ewentualnie sięgam po te bardziej subtelne, natomiast flejko-drobinki zawsze są dobrym pomysłem. Te tutaj są z rodzaju kosmicznych, podoba mi się połączenie zielonego z różowym złotem. Nice one Essence!

 photo esstop_zps641075dd.jpg

Top dostałam w goodie bag, czarny lakier kosztował 12 zł.
Jakieś pytania? :)
Buziaki!
Stri

19 komentarzy:

  1. 12 ZŁOTYCH POL$KICH ZA LAKIER DEBORAH!?!?!!?!?!?!?!
    Jeżu, jak bym się chętnie natknęła na taki jeden ichniejszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i knooo! chwilunia.. a może nawet 11! chyba za 2 zapłaciłam 22 zł. hmn..

      Usuń
    2. Jak zobaczysz tam kiedyś Razzle Dazzle, to proszę ładnie: pamiętaj o mnie.

      Usuń
  2. dobra cena z deborah :) ale w połączeniu z tym topem mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zobaczyłam to stwierdziłam 'aaa co mi szkodzi spróbować' :)
      jestem ciekawa jak będzie wyglądał na innych kolorach, ale lubię zawsze zacząć od czerni.

      Usuń
  3. A ja uważam,że połączenie z topem jest rewelacyjne i nietuzinkowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Zawsze jak coś znajdę w tk maxxie to się nie mogę powstrzymać ;P

      Usuń
  5. Niezły deal. Warto było, bo duet prezentuje się nieźle. Czekam na tego drugiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugi jest taki grafitowo-stalowy. Mrrau.

      Usuń
  6. kupiłam ten topper, ale chcę go połączyć z miętką albo różem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaa widzisz, no to jest też dobry pomysł. jestem ciekawa efektów :)

      Usuń
  7. jacie, 5 lat z jednym kolorem na paznokciach? bardzo ciężko mi to sobie wyobrazić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami szalałam i nosiłam bordo i ciemny fiolet ;P

      Usuń
    2. rzeczywiście szaleństwo :P

      Usuń
    3. Wtedy też były inne lakiery i wysychało wszystko strasznie strasznie długo..

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...