środa, 2 kwietnia 2014

odżywka do paznokci paese aktywny wapń i lakierowy box stacjonarnie


Moje doświadczenie z Paese zaczęło się jak firma była w trakcie transformacji z Euphory i wyprzedawali towar w bardzo atrakcyjnych cenach w postaci boksów. Za 20 zł otrzymałam kilka fajnych produktów, niestety podczas użytkowania część się "potłukła" i nie korzystam z nich już tak często, ale pierwsze wrażenie było na tyle dobre, że postanowiłam kiedyś do Paese wrócić.

Następne zakupy miały miejsce już stacjonarnie, wybrałam 2 róże, bo nie mogłam się zdecydować. To był dobry wybór, muszę je Wam pokazać. Z moich organoleptycznych oględzin wynikałoby, że wszystkie odcienie są podobnej jakości, ale mnie spodobały się jeszcze retro opakowania. Później kupiłam sobie pomadkę w płynie z serii Manifesto, a teraz zamierzam kupić lakierowy box paese, który kosztuje 39 zł i składa się z 5 lakierów i 2 odżywek. Akcja dzieje się od dziś, a kupując stacjonarnie mamy wpływ na to, co wybieramy. Można też zamówić przez internet, ale wtedy wpływu nie mamy.

Odżywkę z wapniem dostałam w goodie bag na spotkaniu blogerek zeszłego lata. Byłam bardzo sceptycznie nastawiona, kilka produktów tego typu mnie w 2013 roku zawiodło, moje paznokcie zrobiły się żółte i nieszczęśliwe. Okazało się jednak, że aktywny wapń się sprawdził dobrze zabezpieczając płytkę przed przebarwieniami i wzmacniając paznokcie. Wysychał szybko, był wydajny, ale po 3/4 opakowania zgęstniał. Możliwe, że z powodu odstawienia go na jakiś czas. Nie próbowałam reanimacji rozcieńczalnikami, po prostu wylałam końcówkę i wzięłam się za inglotową odżywkę i na jakiś czas zapomniałam o wapniu. Przy okazji lakierowego boksa mi się przypomniało, a z racji tego, że o paesowych odżywkach czytałam sprzeczne recenzje postanowiłam (wstępnie) nie ryzykować tylko zgarnąć aktywny wapń i może olejek do skórek (olejuję się swoimi mieszankami olejów, olejów ngdy za wiele). Jak wyjdzie zobaczymy, zwłaszcza, że stoisko w GJ jest przed dostawą.

Cena tego produktu to w tej chwili 17,9 zł
Pojemność 9 ml

Mam nadzieję, że moja recenzja okazała się przydatna i jednocześnie życzę nam wszystkim prawidłowo działających produktów do paznokci at all times.

Dziękuję za uwagę & pozdrawiam,
Stri

13 komentarzy:

  1. fajne są te boxowe akcje paese. firma ma dobry pomysł na siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie wyróżniają się na polskim rynku pod tym względem :)

      Usuń
  2. Szkoda,że zgęstniał :/ mam tak z jednym lakierem, który (co za pech) jest już dawno wycofany ze sprzedaży a jest mega mega dobry! Czemu firmy wycofują zawsze to co jest dobre, tego nie mogę zrozumieć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA też nie mogę tego zrozumieć, naprawdę nie.

      Usuń
  3. Wow! Fajna sprawa ten box z lakierami :)) Ja jednak się na niego nie zdecyduję, mam lakierowego bana.. Choć co chwilę go łamię, głupia ja. Moje lakiery nie mieszczą się już w swoim domku..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz ile razy ja powiększałam lakierowy dom? Teraz zajmują połowę normalnej szafy/regału. ;P

      Usuń
  4. tej nie znam, ale kiedyś używałam odżywki z wapnem lovely? i była dobra:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam dobre rzeczy o odżywkach lovely, może kiedyś wypróbuję. Ja mam ostatnio obniżenie jakości paznokci i muszę przywalić formaldehydem chyba.

      Usuń
  5. Szkoda, że nie można dobrać boksa przez internet. Jechać do GDA nie będę. Żebyś jeszcze tam gdzieś była, to może, ale już Cię nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam telefoneksu :(

      Usuń
    2. Zimno mi w ręce, w często pada i wieje.

      Usuń
  6. Mam wciąż tą Eveline i na razie jestem zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam Eveline, muszę się zaangażować w regularne używanie.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...