piątek, 2 maja 2014

gdzie jest moja ładowarka?

To pytanie i wiele podobnych zadaję sobie od kilku tygodni. Jestem zapracowana w najmniej odpowiednich momentach, a jak nie pracuję to dzieją się rzeczy różne i/lub jestem padnięta. Shiro odczuł brak przytulania i zabawy. Śpimy razem, on kładzie się na moim brzuchu, ale to średnio wygodna pozycja, dlatego przesuwam go na moje ramię. Mruczy, zasypia i pochrapuje cichutko, a rano ma takie zaspane łapki i oczka.. :) Dzisiaj jest zimno i pochmurno, chciałabym zrobić zdjęcie. Aparatem, a nie telefonem. Nie wiem gdzie jest moja ładowarka do baterii. Dlaczego? Dlaczego tego nie wiem, przecież powinna gdzieś być. Westchnęłam.

Maj nastąpił, będę walczyć z ciszą na blogu. Z nadprogramowymi kilogramami już trochę się udaje, schudłam dwa z trzydziestu kilogramów. Oh well. Ciekawe ile mi to zajmie. Tak, wiem, że trzeba zaplanować i obrać cel i rozpisać małe krokpokroki. I know that. Don't you think I know that? Łatwo nie jest, ale przy okazji zrzucania masy, opaliłam sobie przedramiona. Właściwie to je nawet przypaliłam nieco, ale już jest optymalnie. Oczywiście, że miałam SPF 50 na sobie, ale nie poczyniłam reaplikacji w odpowiednim momencie i to wystarczyło.

Anyways, podejmę rozpaczliwą próbę zlokalizowania ładowarki raz jeszcze i zobaczymy co mi z tego wyjdzie. Zdaję sobie sprawę z tego, że to dość ekstrawaganckie, żeby nie powiedzieć bałaganiarskie z mojej strony. Chyba właśnie chodzi o to, że ją posprzątałam w bezpieczne miejsce i teraz nie pamiętam gdzie to jest. Hmn.

Tak poza tym to mój wybito-skręcony palec nadal jest w dwóch częściach i jest nieprawidłowy i mnie boli i powinnam iść do lekarza, a nie chodzić10 kilometrów dziennie. Walnęłam się w kostkę, bolą mnie ręce. Będę miała mięśnie, jupi. Westchnęłam po raz kolejny. Ale nie nie, nie jest najgorzej. Jest in progress.

Miłego dnia! Wrócę na pewno.
Buziaki,
Stri

15 komentarzy:

  1. Ja się właśnie "ładuję" ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zrobiłam kiedyś specjalne pudełko na kable do ładowarki, Tomasz podciągnął koło niego specjalną listwę i mamy centrum ładowania w jednym miejscu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest dobry pomysł takie pudełko, trzeba pomyśleć.. Dzięki za podsunięcie dobrego rozwiązania!

      Usuń
  3. moje dziecko, jak Twój kot, również nie chce samo spać. w łóżku z mamą najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapytaj siebie (albo lepiej mnie), gdzie jest Twoja nutella.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymaj się porządnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stri, pisz do nas, odpoczywaj, niech maj Ci lekkim będzie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedziela w pracy, wiem, że Ty też :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...