sobota, 17 maja 2014

kuchenny haul | przyprawyswiata.pl

Dzień dobry,

Pokażę Wam przyprawy, które ostatnio kupiłam. Zastanawia mnie jakich przypraw używacie w swojej kuchni (i gdzie je kupujecie)? Ja najbardziej lubię pieprz wszelaki, za to nie przepadam za bardzo ostrymi paprykami. Kurkuma obowiązkowo, gotowe mieszanki do potraw też lubię, ale muszą być sensowne. Pomidory spożywam w każdej ilości i pod każdą postacią (jedynie suszone w zalewie mogą być zbyt tłuste, żeby je zjadać hurtowo), więc suszonych nie mogło zabraknąć.
W kwestii opakowań - są fajne, chociaż mogłyby być nieprzezroczyste, chociaż na pewno zaletą takiego rozwiązania jest szybka identyfikacja. Ja trzymam wszystkie przyprawy w ciemnym miejscu, więc są szczęśliwe.


Cena nie jest zbyt wysoka (3-5 zł za 30g), ale nie jest też przesadnie niska. Kupując większe ilości byłoby taniej. Stacjonarnie nie ma zbyt wiele fajnych miejsc do kupowania przypraw, chyba, że trafiam na jarmark sezonowy. Tam też kupiłam te, które widzicie na zdjęciu. Online można je kupić na przyprawyswiata.pl, a firma jest z Trójmiasta, do którego już zawsze będę miała sentyment i tęsknię bardzo bardzo.

Już zastanawiam się nad zamówieniem.. ups ;) Muszę się pocieszyć po wczorajszym season finale Vampire Diaries. Kaman, serioulsy?

Buziaki ahoj, mam nadzieję, że ten post będzie dla kogoś przydatny.
Stri

5 komentarzy:

  1. nie martw się, ponoć ma wyjść kolejny sezon tvd. a przecież nie będzie mogło w nim zabraknąć kluczowych postaci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I knooow, ale kurde no bez przesady. Zwykle przeżywam werbalnie tylko wydarzenia sportowe i krzyczę do telewizora, a przez dwa ostatnie odcinki szeptałam do monitora "nie nie nie nie nie", a później już bardzo głośno nieeeeeeeeeeeeeeeeeeee! i na końcu pochlipując cichutko nieee.. niee.

      Usuń
    2. ale przyznasz, że zakończenie było dość zaskakujące ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam przyprawy, herbaty i wszystkie takie dodatki. Zawsze szaleję w skworcu.com.pl ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie obowiązkowa pozycja w kuchni to: pieprz, sól (w małej ilości ale jednak), zioła prowasalskie - do przeróżnych mięs, papryka ostra, chili, kminek, bazylia/oregano (również w wersji nie suszonej), liść laurowy/ ziele angielskie - do rosołu;)
    Czasami kupuję gotową mieszankę do ryb, ale zwracam uwagę by nie było w niej glutaminianu sodu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...