piątek, 13 czerwca 2014

balea aqua serum | nowy element pielęgnacji


Dzień dobry,

Moja Mama pojechała jakiś czas temu do krainy deemów, więc poprosiłam ją o kilka rzeczy. Wróciła z serum dla mnie i kremem do rąk dla siebie. Zawsze coś :) Nie słyszałam o tym serum niesamowitych rzeczy, ale chciałam wypróbować i w końcu mam. Pielęgnacja Balea jest tania, ma swoje perełki, ale trzeba się nieco zagłębić. Produktów jest dużo, linii pielęgnacyjnych również. Oprócz serum miałam okazję wypróbować peelingi, żele, szampony, odżywki i lakier do włosów. I kremy do rąk.

Wszystko jest dość przyjemne, ale niekoniecznie super skuteczne. Zawsze tanie, to na pewno duża zaleta.

W tym produkcie na pewno podoba mi się opakowanie air-less, fajna pompka, przyjemny design etykiety i lekka konsystencja. Nie jest klejąca, szybko się wchłania, ale nie ściąga skóry. Pierwsze testy pokazały brak alergii na skład i potencjalnie przyjemny mały nawilżacz.

Co będzie dalej, okaże się :)

Miałyście okazję? Jakie są Wasze skarby z deemu? Mnie przypadł do gustu mocznikowy krem do rąk, którym poczęstował mnie kiedyś Jeż. Kupiła go też moja Mama (inspirując się moją wishlistą jak sądzę), jest zadowolona.

Buziaki ahoj, życzę Wam udanego weekendu. Ja odpoczywać nie będę, ale może ktoś odpocznie za mnie? ;)

Stri

instagram | twitter | bloglovin'

12 komentarzy:

  1. Z DMu przyjeżdżają do mnie głównie żele i szampony Balea :) Krem z urea własnie używam i bardzo go lubię :)

    I Tobie życzę udanego weekendu :)

    PS: daj znać, jak tam kotałki się ze sobą dogadują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj był przełomowy dzień, Mała w końcu zrobiła kupkę! Właśnie przed chwilą, po 3 dniach. Ulżyło mi, nie mogłam się skoncentrować na niczym innym. Martwię się trochę nadal, nie ma się co oszukiwać, ale wygląda na to, że idziemy w dobrym kierunku. Shiro czasami chce się z Nią bawić, a Ona się chyba boi. Zostali już sami, żadnych śladów bijatyk nie było poza przewróconą lampą ;P Mam takie wrażenie, że Ona może jeszcze się nie umie tak bawić z Nim. Obwąchują się, powoli powoli. Żadnych nagłych zwrotów akcji.


      Dzięki bardzo! Buziaki!

      Usuń
  2. Ja za Ciebie nie odpocznę, jak co weekend będę pracować i kosić kasę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, więc chętnie poznam Twoje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okay :) jak się poznamy bliżej to dam znać!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Praca, chociaż właśnie się dowiedziałam, że dziś mam wolne, więc może się ogarnę życiowo i pojadę do city centre coś załatwić ;p

      Usuń
  5. Ja bardzo lubię żele Balea oraz krem do stóp z mocznikiem, polecam wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcześniej blogerka, teraz videoblogerka! Zapraszam do subskrypcji ;) https://www.youtube.com/user/CatherinessTV

    Z góry dziękuję ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię żele z Balea, co jakiś czas wpadnie jakiś. Miałam też szampon z odżywką z olejkami, całkiem fajne, ale szampon mógłby być inny tak na dobrą sprawę wszystko robi odżywka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje skarby z Dm to seria rokitnikowa Alverde, olej z róża Alverde i jak dotąd wszystko z Alverde, co miałam...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...