niedziela, 22 czerwca 2014

chłodne złoto od color club

Właściwie nie planowałam malować paznokci na złoto, ale przeglądałam swoje lakiery i robiłam spis powszechny. Wyciągnęłam złotko z pudełka i nałożyłam na paznokcie. Wow. Ten lakier to takie chłodne złoto, bardzo metaliczne, nawet nie aż tak bardzo streaky. Nieco się smuży, ale da się osiągnąć taflę. Zwykle przy pomocy top coatu. Ja zawsze używam, więc jest spoko.

Dzień dobry, dziś swatche :) Zapraszam serdecznie!


Dawno już nie kupowałam Color Clubów, głównie dlatego, że nie ma ich w TKMaxxie. Przeważnie spotykam OPIki albo lakiery Butter London. Oh well, mam bardzo dużo lakierów tej firmy to get back to. Jeśli chodzi o jakość, jest fantastyczna biorąc pod uwagę cenę, jaką musimy zapłacić - ok 5 zł/sztukę. Wysychanie jest niesamowicie szybkie, nawet nie zauważyłam kiedy lakier przestał się kleić. Top nałożyłam, żeby ujednolicić kolor. Trwałość to pewnie kilka dni, nie testuję lakierów bez baz i preparatów nawierzchniowych, więc się nie wypowiem. Pędzel jest normalny, nie za długi, nie za wąski. Polecam dwie cieńsze warstwy zamiast jednej grubszej.



Jestem bardzo zadowolona z linii CC dla TkMaxxa, mam kilkadziesiąt buteleczek i jestem zawsze ciekawa czy uda mi się znaleźć na zakupach zestawu, którego nie mam. Nie wszystkie przypadły mi do gustu przez lata, ale większość kupiłam.



Jest niedziela, ugotowałam dziś żurek i zrobiłam pranie. Szkoda, że jest raczej chłodno, bo nic nie schnie. Pomaluję paznokcie, one powinny wyschnąć. Żarty, żarciki..

Życzę Wam spokojnego wieczoru, wczoraj byłam na koncercie, a nawet dwóch. Mela Koteluk i Waglewski, Fisz, Emade to jedyna część festiwalu FrytkaOFF, którą udało mi się zobaczyć. Meli nie znałam, właśnie się zagłębiam w Jej twórczość, ale już widzę, że na żywo jest o wiele lepiej niż w studio. Może to tylko moje zdanie. Pogodzę się z tym jeśli tak jest, a przecież jeszcze mogę się przyzwyczaić. Waglewski jak zwykle był niesamowity, Fisz wyprzystojniał. Pamiętam moje młodzieńcze fantazje sprzed dziesięciu lat. On wyglądał inaczej i miał taki głos.. inny od tego wczoraj. Pozmieniało się. Na lepsze albo po prostu na inne. Time does that to you.

Gdybym napisała posta na temat ulubieńców czerwca, nie mogłabym nie wspomnieć o wczorajszych wydarzeniach muzycznych.

Spokojnego popołudnia Wam życzę,
dbajcie o siebie i zróbcie sobie jakąś przyjemność

Przytulam Was mocno,
Stri

29 komentarzy:

  1. Jeszcze nie słyszałam o tych lakierach, ale złotko prezentuje się super. I z pewnością przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z serii "oryginalnej" kupiłam tylko jeden lakier, na ebay. Ma kwiatuszka na nakrętce, na samym szczycie. Resztę mam z TK Maxxa, sprzedają je za 33 albo 36 albo 37 zł / 7-sztukową kolekcję. Czasami wszystkie lakiery są kolorowe, czasem mają jakiś preparat bazowy/nawierzchniowy w sobie. Tych nie używałam, nie miałam potrzeby. Wychodzi ok 5 zł/sztukę. Warto, może można się podzielić z dziewczynami jeśli nie chcecie aż tylu na raz? :)
      Przyciągał uwagę głównie moją, byłam skoncentrowana na moich paznokciach glamour ;P

      Usuń
  2. ło, ło,ło powiało luksusem ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. mam podobny lakier z paese, ale Twój jest chłodniejszy.
    muszę mieć nastrój na złoto :)

    miłej niedzieli :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się zawsze przypomina teledysk do upgrade u Beyoncé feat Jay Z, onatam na mirror nails w kolorze srebrnym, ale jest dużo złota w klipie i ogólnie z przepychem.

      Dzięki :) mminęła spokojnie, z kotami :))

      Usuń
  4. Czy to przypadkiem nie ten, który kiedyś od Ciebie pożyczałam? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaskoczyłaś mnie tą niedzielą.
    Wstawiłam czwartą turę prania, wieje wiatr więc to co jest na balkonie schnie szybko. Pomiędzy praniem a praniem uczę się matematyki, z paznokci muszę zmyć solar glow od sensique bo drapię się z nerwów i odgniotły mi się końcówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziś zamierzam zrobić paznokcie, ale ten lakier, który mam teraz trzymasię świetnie i sama nie wiem..

      Usuń
    2. Dylematy, dylematy!
      Ja nie maluję. Ratuję skórki.

      Usuń
    3. Och, skórki. Ja próbuję ratować całą siebie, odkąd jechałam nad morze wszystko mnie swędzi chlip.

      Usuń
    4. Ja jestem w Bst od czwartku i robią mi się plamy na twarzy. Chlip2.

      Usuń
  6. preferuję ciemniejsze złotka, ale to też jest niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem ciekawa żółtego złota i ciemniejszego w stylu antycznym jakkolwiek to wygląda ;p

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Następnym razem musisz być i przyjechać!

      Usuń
  8. Świetny odcień, szczególnie że ciężko znaleźć chłodne złoto... coś wiem na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, złoto jest upierdliwe. Ja chyba nawet lepiej wyglądam w ciepłym złocie w kwestii biżuterii, mam jakiś jeden żółty lakier do paznokci tzn złoty żółty, ale takie chłodne złoto jak z teledysków Beyonce jest trudne do znalezienia..

      Usuń
  9. Jak to dobrze, że tyle rozumiem po angielsku :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze ani jednego lakieru tej firmy... jeszcze :)
    Nie lubię złota na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam ciśnienia na złoto, ale ten lakier jest taaaki piękny ;P

      Spróbuj, może kiedyś się natkniesz albo można zamówić na ebay. Ja lubię Revvvolution z CC. Takie grafitowe holo, genialne!

      Usuń
  11. Mam kilka lakierów CC i jestem z nich bardzo zadowolona, mogliby tylko zmienić pędzelek, bo ta cienizna czasami doprowadza mnie do szału ;) Śliczne złoto znalazłaś, za ciepłymi nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, pędzelek jest cienki. Wszystkim nie dogodzisz, niektórzy wolą mały, inni duży, a to przecież też zależy od konsystencji.

      Usuń
  12. mnie jakoś nie do końca się podoba... ale może do stempli by się nadał? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...