piątek, 27 czerwca 2014

jutro spotkanie blogerek w gdańsku

cześć Dziewczyny, jestem w Gdyni, dziś zamierzam dotrzeć do Sopotu. Jutro mój ukochany Gdańsk, ok 15 będę w okolicy Galerii Bałtyckiej. Umówiłam się z kilkoma koleżankami po fachu, może Wy też macie ochotę dołączyć? Dajcie znać! Jeśli wolicie Gdynię, piszcie śmiało. Tutaj stacjonuję ;P
Możecie mnie znaleźć na instagramie albo napisać na strilinga@gmail.com :)
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie, mam nadzieję, że lato będzie nam służyć!
Buziaki ahoj, do zobaczenia!
Stri

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie nie, chodziło mi, że jeśli ktoś woli Gdynię to spotkamy się w Gdyni kilka godzin później albo w niedzielę :)

      Usuń
    2. Aaaaaa. Zablondyniłam ;)
      Do zobaczenia. Miej telefon przy tyłku ;)

      Usuń
  2. O jak fajnie :) Na pewno spędzisz miło czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się piszę na spotkanie;) Więc do zobaczenia jutro:*

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku,jejku, ale zazdroszczę! kurczę, a byłam w pl tak niedawno...

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdzie konkretnie, gdzieś w Galerii Baltyckiej? To może i mi uda się dotrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś w Galerii Bałtyckiej, gdzieś na górze może w Wedlu, ale może gdzieś w jedzeniowe. Dotrzyj, będzie super!

      Usuń
  6. Ja tym razem niestety odpadam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak było, opowiadaj!!! :) Żałuję, że nie mogłam być z Wami - niestety, nadal walczę z wiatrakami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było bardzo fajnie, była Basia, Bogusia, Magda i my trzy (Słomka, Jeż i ja), było bombowo :D
      Następnym razem się uda!

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...