poniedziałek, 16 czerwca 2014

lovely baltic sand haul | piaskownica

Dzień dobry :)


Jestem do tego stopnia nie na bieżąco, że nawet nie wiedziałam, że miały pojawić się nowe piaski z linii Baltic Sand. Lovely nie zawiodło mnie w kwestii piaskowej jeszcze chyba nigdy, więc i tym razem nie mogłam odpuścić. Co do niebieskości, byłam pewna, że będzie magiczna i taka jest. Ten blady mięto-błękit ma potencjał, ale na pierwszy rzut oka różni się konsystencją i każda mniej lub bardziej doświadczona fanka lakierów do paznokci pozna, że będą potrzebne 3 warstwy


Lovely Baltic Sand #9


Lovely Baltic Sand #7

Tutaj mały update na temat moich piaskowych poczynań. Uwielbienie do tego typu wykończenia nigdy się u mnie nie skończyło. Trwa już ponad rok, przez ten czas nabyłam kilkadziesiąt lakierów rozmaicie piaskowych. Nie pisałam o nich wszystkich na blogu, bo jakośtakwyszło, a poza tym dużo z Was pisało, że nie odnajdujecie się w takich paznokciach. Mnie podobają się ogromnie i mają jedną zaletę, która sprawia, że bezkarnie wracam do piasków wiele razy w miesiącu. Moje paznokcie się pod nimi "regenerują". Chyba czas na jakąś nail routine. Podejrzewam, że nie odbiega od Waszych, ale ja uwielbiam takie posty, więc chętnie taki stworzę.

Macie swoje ulubione piaski? Używacie ich jeszcze, czy raczej ten trend Wam się już znudził? Ja nadal nie wypróbowałam piasków wielu firm, ale może kiedyś będzie mi dane ;)

Życzę Wam udanego tygodnia,
do zobaczenia!

Stri

instagram | twitter | bloglovin'

25 komentarzy:

  1. kocham piaski . mam kilka z kolekcji Lovely Baltic Sand . m.in. nr 9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piąteczka! Uwielbiam dziewiątkę. W tym sezonie wybieram niebieskości i mięty, jakoś tak wyszło.

      Usuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że są nowe piaski Baltic Sand, a Ty piszesz, że jesteś nie na bieżąco :D
    Śliczniutkie, oba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa widzisz tak to jest, nie można wiedzieć wszystkiego ;)

      Usuń
  3. Fajne są. Ja to tak z natury jestem "nie na bieżąco". ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś starałam się być naprawdę bardzo na bieżąco, ale nie da się tak całe życie.

      Usuń
  4. ani jeden, ani drugi mi się nie podoba :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla każdego coś innego, nie ma problemu. Lovely ma już jakiś tam wybór..

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja też ja też ja też! Piaski są takie łatwe w użyciu :)

      Usuń
  6. Mi te piaski się nie podobają, jak dla mnie są zbyt błyszczące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem o co chodzi, mam też kilka zupełnie matowych, ale czasem lubię dodać do nich (czy na nie) top coat, co sprawia, że są matowe, ale stają się nieco bardziej satynowe. Mnie bling bling bardzo się podoba

      Usuń
  7. Piaski są cudne i ekstremalnie długo trzymają się na paznokciach. Jak można nie kochać w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak wiesz, piasek to nie do końca moja bajka, ale czasem sięgam, ze względu na wygodę.

    OdpowiedzUsuń
  9. oceniając po butelce w ogóle by mnie nie skusiły, ale na paznokciach prezentują się pięknie :) podobaja mi się piaski, u mnie królują brokatowe Wibo ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeeeeeeeeej jakie piękne! ♥ Lubię piaski, ale zawsze pokrywam je topem, bo lubię kiedy moje paznokcie błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pecwaje pecwaje pecwaje pecwaje
    Tyle w temacie ulubionych, mam też Wibo i MissLyn, również są dobre, ale z niemieckimi mi bardziej po drodze. Tak jakoś.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...