sobota, 5 lipca 2014

lakiery orly w tk maxx za 12,99 zł


Cześć Dziewczyny :)

Tyle wygrać ;P Lakiery Orly musiały pojawić się w TkMaxxach Polski całkiem niedawno, ponieważ wyjeżdżając z Gdyni jeszcze ich nie było, a po przyjeździe do Często spotkałam je.. w piątek. Wczoraj. Weszłam i zobaczyłam kilka odcieni, później zobaczyłam cenę, westchnęłam, bo wiedziałam, że kilka kupię. Jakby tego było mało, preparaty bazowo-nawierzchniowe też tyle kosztowały. Widzę, że produkt przeciwko obgryzaniu kosztuje 16,99 zł, ale cała reszta naprawdę kosztowała niecałe 13 zł.


Tak, kilka kupiłam, np taki. Pokażę Wam je może jutro (jeśli komputer pozwoli, ostatnio jest problem). Jestem zachwycona, chciałam poznać markę trochę lepiej, ale nie sądziłam, że tak szybko się to wydarzy. Oh yeah.


Szczegóły techniczne? 18 ml, preparaty były w opakowaniach kartonowych, więc jest super - nikt ich nie macał. Lakiery nie były niestety zabezpieczone, jak to w Tikeju bywa, więc nie spodziewałam się, że nikt ich nie otwierał. Cóż, coś za coś I guess.

Były też lakiery do frencha, o takie.


To taki krótki update, żeby dać znać, że żyję (chociaż na Instagramie żyję intensywnie, nawet udało mi się namówić Słomkę, żeby zaistniała). Wróciłam z Trójmiasta, trochę ogarnęłam przestrzeń i dziś po prawie 2 tygodniach włączyłam komputer. Mam delikatny weekend, sprzątam sobie, wynoszę rzeczy do piwnicy i bawię się z kotami (aktualizacja o zwierzętach już wkrótce).

Buziaki ahoj! Bawcie się dobrze i pijcie wodę!!

Stri

4 komentarze:

  1. ja dziś wylazłam z tk z 4 miniaturami essie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy u mnie nie ma, może gdyby były to bym się skusiła ;P

      Usuń
  2. Ależ ja dawnooo nie byłam w TkMaxxie, chyba czas to nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem pewna czy zazdroszczę, że tak często znajdujesz fajne lakiery w TK Maxx, czy cieszyć się że do swojego mam nie po drodze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...