wtorek, 15 lipca 2014

nowości yves rocher | żel pod prysznic z peelingiem o zapachu truskawki i połyskująca pomadka nude

Cześć Dziewczyny,

Moja nieobecność wynika z problemów technicznych, ale będę jak tylko będzie to możliwe. Dzisiaj pokażę Wam co nowego słychać w asortymencie Yves Rocher. Peelingi dawno już obwąchałam w sklepie, najchętniej zgarnęłabym wszystkie oprócz waniliowego (waniliowy na zimę;P). Od marki dostałam dwie nowości - wersję truskawkową żelu pod prysznic (z wbudowanym peelingiem) oraz pomadkę z serii Sheer Botanical.


Żel pod prysznic z drobinkami peelingującymi świetnie pachnie truskawkami i ma dosyć gęstą konsystencję (nie jest lejący i czuć drobinki pod palcami). Nie pieni się obficie, ale myje dobrze. Zapach nie utrzymuje się po kąpieli, sam produkt bardzo dobrze się zmywa (nawet nie trzeba pomagać sobie rękami). Ma pojemność 200 ml, kosztuje 16,90 zł.


Połyskujące pomadki do ust występują w różnych kolorach, do mnie trafił jeden z najjaśniejszych, przez co niestety prawie nie widać go na moich ustach. Zdziwiło mnie to, nigdy nie miałam takiego problemu.. Po nałożeniu moje usta wyglądają na nawilżone, zupełnie tak jak po nałożeniu pomadki ochronnej.. może mam na wargach więcej "rozświetlenia", ale nie są to na szczęście drobinki, które się czuje podczas noszenia czy jeszcze gorzej - brokat. Podoba mi się, że moje wargi stają się delikatnie różowe, ale potrzebuję kilku warstw do osiągnięcia takiego efektu, a przecież nie o to w delikatnych pomadkach chodzi. Chociaż właściwie może i o to chodzi.


Przeglądając wybór odcieni na stronie internetowej i później w sklepie stacjonarnym, wnioskuję, że ciemniejsze i bardziej "kolorowe" kolory sprawdziłyby się u mnie lepiej. Jeśli wy macie ochotę wypróbować, teraz kupicie ten produkt z prawie 30% zniżką w cenie 24,90 zł w sklepie internetowym KLIK. Polecam Wam serdecznie zajrzeć do najbliższego Yves Rocher i zeswatchować sobie na skórze interesujące Was numerki.


Opakowanie w kolorze czerwonym jest dosyć duże, mogłoby być kilkanaście milimetrów krótsze. Pomadka ma 3,5 g, została wyprodukowana we Francji, jest przydatna do użycia przez 12 miesięcy po otwarciu.


Tak mniej więcej wygląda kolor, jest bardziej różowy niż pomarańczowy, widać w sztyfcie drobinki, ale nie obawiajcie się ;) Jeśli chodzi o słocze to próbowałam i wyszło mi coś takiego:


[bez filtra]

[najlepszym filtrem jest kurz]

Na pewno zużyję zarówno peeling, jak i pomadkę. Jestem pewna, że wrzucę do koszyka jeszcze któryś z żeli z drobinkami.. co do pomadek to muszę pomacać. Fajna byłaby taka malinowa fuksja..

Przy okazji nowości Yves Rocher, opowiem Wam o konkursie Ziemia Planeta Kobiet. Siódma edycja wydarzenia organizowanego przez Institut de France już trwa, a zgłoszenia można nadsyłać do końca września. Nagrodą w konkursie jest duża ilość euro, a zgłosić można się tutaj. Jeśli prowadzicie akcje na rzecz środowiska lub znacie kogoś kto to robi, spróbujcie swoich sił. Przeglądając osiągnięcia dotychczasowych laureatek, stwierdzam, że każdy może spróbować. Zachęcam!

Pozdrawiam Was serdecznie,
dajcie znać czy miałyście okazję wypróbować :)
Buziaki ahoj!

Stri

instagram | twitter | bloglovin'

8 komentarzy:

  1. Mam wersję waniliową pilingu oraz pomadkę w czerwieni Sienna i jestem z niej bardzo zadowolona (a w wanilii od lat zakochana)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten żel to chyba chcę. Produktów do ust mam dość (i nosić i kupować i w ogóle robić z nimi rzeczy rozmaite).

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę na peeling malinowy z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Peeling stał się dla mnie interesujący. Pomadka jak dla mnie zbyt jasna i delikatna, ja lubię moc na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. żel z peelingiem chciałam, ale powstrzymałam się bo mam jeszcze inne kosmetyki do mycia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...