piątek, 15 sierpnia 2014

bardzo czarny tusz do rzęs | art deco all in one mascara swatches



Miniaturę All in One Mascara dostałam w goodie bag rok temu, ale dopiero niedawno ją zużyłam. Wszystko byłoby OK - kolor świetny (bardzo czarny), konsystencja na początku mokra, później trochę zgęstniała (normalne), nie uczulała i nie robiła grudek, szczoteczka bez problemu docierała w kąciki oczu i rzęsy można było nią pokryć równomiernie. Niestety, trwałość ją dyskwalifikuje. Trochę mi smutno z tego powodu, ale nie jest fajnie mieć czarne plamy pod oczami. Dlaczego Art Deco, dlaczego?

Znalazłam swatche!


Jedna warstwa, można mocniej. Nie widać tego jak bardzo intensywna jest czerń, ale uwierzcie mi, że jest.

Polecam wypróbować coś innego.
Do następnego,
Stri

instagram | twitter | bloglovin'

13 komentarzy:

  1. Nie miałam i raczej nie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co nie tak z trwałością? Co takiego robiła?

    OdpowiedzUsuń
  3. No to nieciekawie, nie lubię takich.

    Szkoda, że "bardzo czarny tusz" tak robi, bo lubię takie czernidła.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ostatnio trafiłam na aż dwie maskary robiące pandę :(((( (Lancome i Bourjois)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo miło wspominam ten tusz, a efekt jak dla mnie był spektakularny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O nie, na pewno nie kupię. Trwałość to podstawa.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...