wtorek, 19 sierpnia 2014

how the sun sees you | ultraviolet camera

Dzień dobry, jestem trochę chora dzisiaj, ale może wyzdrowieję. Przewiało mnie wczoraj. Miałam to wrzucić w niedzielę, ale byłam bardzo zmęczona po weekendzie pełnym wrażeń ;P
Ekipę z ultrafioletową kamerą powinny wynająć koncerny produkujące ochronę przeciwsłoneczną, żeby jeździli po miastach, plażach, aptekach.. :)


Genialne w swojej prostocie. Im więcej osób zobaczy tym bardziej świadomą decyzję będzie mogło podjąć. Fajnie!

Miłego dnia, do zobaczenia później!
Stri

1 komentarz:

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...