piątek, 1 sierpnia 2014

lip gloss sweet berry #27 scandal | kryjący błyszczyk od pierre rene


Cześć Dziewczyny,

Błyszczyk Pierre Rene trafił do mnie w goodie bag dawno temu w Gdyni. To było tak dawno temu, że prawie o nim zapomniałam, ale znalazłam kartę pamięci ze zdjęciami, więc podzielę się opinią na jego temat.

Po pierwsze, kolorów było kilka do wyboru, ale jak tylko wypatrzyłam ten odcień - wiedziałam ;) KOLOR jest świetny, czerwień z czerwono-różowymi drobinkami (drobinki to nie to samo co brokat, nie czuć ich w ogóle na ustach). Tworzy przepiękną taflę na ustach, ale jeśli chcemy zrobić całe usta błyszczykiem to tylko do zdjęć, bo rozlewa się wokół ust. Proponuję konturówkę, może być czerwona, albo różowa albo przezroczysta. Możemy też nałożyć błyszczyk na pomadkę, ale poziom krycia jest na tyle wysoki, że nie ma problemu z prześwitywaniem. TRWAŁOŚĆ jest dobra, ale wynika to pewnie z gęstawej, aczkolwiek nadal lekkiej KONSYSTENCJI. Na dłoni mam bardzo cienką warstwę, widać moją skórę pod spodem, ale wszystko jest ładnie pokryte równą warstwą koloru. Pozytywnie.

Wydaje mi się, że miał ZAPACH, ale nie pamiętam. Podobno smakuje borówką. Przejdźmy do OPAKOWANIA. Tutaj produkt zawiódł na całej linii, po kilku tygodniach użytkowania plastik przy szyjce się rozwalił i nie dało się już go używać. APLIKATOR był typowo błyszczykowy.. chyba, on się nie popsuł :)

W tej chwili błyszczyki kosztują 5 zł, cena jest obniżona o 50%. Do kupienia tutaj. Kolorów jest dużo, można coś wybrać :) Pojemność 7 ml.

To by było na tyle, może przydadzą się Wam te informacje :)
Buziaki ahoj!
Stri


16 komentarzy:

  1. Skandaliczny kolor!
    Cudny <3
    Pierre Rene i MIYO zaskakują mnie dobrymi produktami w rozsądnych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Często nie mam takiej drogerii z prawdziwego zdarzenia z ich produktami, ale czasami zawieszę oko na czymś w jakiejś małej drogeryjce :)

      Usuń
  2. Wow świetna pigmentacja a kolor rewelacyjny, jestem ciekawa jak wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ja Ci nie pokażę, ale na pewno w google images coś się znajdzie :)

      Usuń
  3. Kolor jest piękny, chociaż ja wciąż nie mogę się do takich przekonać na swoich ustach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak ja się nie mogę przekonać do delikatnych pastelowych ;P

      Usuń
  4. Wow! Już czuję, że muszę go mieć!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też wtedy capnęłam właśnie ten kolor :D Dobry jest, co nie? Aż szokujące kiedy pomyśli się jaki jest tani a jaki przy tym świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, dokładnie tak jest. Szokujące.

      Usuń
  6. Kolor jest fajny, niczym tafla wody się odbija :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...