czwartek, 14 sierpnia 2014

migdały i miód | cat's little corner


..albo odwrotnie ;) Miód i migdały. Dobrą kondycję moich ust sponsoruje Cat. Przymierzam się do posta zbiorowego na temat produktów do pielęgnacji ust. Planuję czystki w mojej "kolekcji", ale nie takie, że zostanie mi jedna pomadka pielęgnacyjna - bez przesady.

Wracając do migdałów - chciałabym zrobić mleczko migdałowe. W kwestii miodu - mam straszną ochotę na miód. Od kilku dni. Chyba w przyszłym tygodniu kupię chałkę mmm.... ;P Jeśli ktoś ma doświadczenie jak z migdałów zrobić mleko migdałowe - dajcie znać. Kupiłam ostatnio kokosowe, do curry, ale musiałam odwlec gotowanie do poniedziałku/wtorku.

Kasiu, dziękuję za wspaniałe prezenty. Minął już ponad rok, a ja nadal je podziwiam i używam ich z przyjemnością :)

Spokojnego wieczoru, dajcie radę.
Ja jeszcze tylko 3 godziny i do domuuu.

Buziaki ahoj!
Stri

instagram | twitter | bloglovin'

4 komentarze:

  1. Miałam to Kasiowe cudo - fantastyczny zapach i super nawilżenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nissiax83 niedawno zrobiła filmik jak robić mleko owsiane i migdałowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie miałam to samo napisać :D

      Usuń
  3. bardzo się cieszę, że wszystko cały czas sprawia Ci przyjemność :*

    buziaki, uściski i małe puchate kotki :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...