niedziela, 3 sierpnia 2014

models own amethyst swatches


Hello,

Genialny lakier, który pożyczyłam od Słomki. Wcale nie dla fejmu na blogu (mhm, akurat;), po prostu zrobił na mnie wrażenie. Wszystkie Jej lakiery robią wrażenie, zwłaszcza jak się je zobaczy na żywo ;P Sama żadnej modelki nie mam, ale może kiedyś... Na zdjęciu lakier ma kilkanaście godzin, niestety trochę się dotknęłam, ale nie mogłam poprawić, bo musiałam wsiąść w pociąg i jechać w dół mapy. Trudno, musiałam się z tym pogodzić.

Jak wygląda modelka? Różowe, fioletowe i niebieskawe brokaciki zanurzone w fioletowej bazie, całość wysycha do ładnego matu, ale można też pokryć topcoatem. Nie schnie super szybko, ale nie jest źle. Właściwie powinnam tutaj wspomnieć, że teraz dla mnie już nic nie schnie super szybko, lakiery piaskowe trochę zmieniły moją perspektywę.

Dzisiaj krótko, ale może jeszcze kiedyś się z ametystem spotkamy i opowiem Wam o tym lakierze więcej. Zdjęcie jest bez filtra.

Dziękuję za uwagę, do zobaczenia!
Stri

instagram | twitter | bloglovin'

18 komentarzy:

  1. Kolor jest piękny i ładnie wygląda jednak sama nie cierpię lakierów tej marki ;) Kupiłam kilka dawno temu i każdy poszedł do kosza. Co jakiś czas zaglądam na ich stand, ale mam w pamięci mało udane spotkania i wybieram inne marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie z kolei przerażają te wielkie butelki :)

      Usuń
    2. One tak wyglądają. Ten ma 14 ml. Oczywiście, są mniejsze, ale dla porównania essie ma 15 ml.

      Usuń
    3. @Słomka, no właśnie! One nie są takie duże.. @simply_a_woman
      @Hexxana, ja nie miałam okazji, więc nie wiem, a jedyne miejsce, gdzie mogłam je obejrzeć stacjonarnie to TKMaxx, ale nie skusiłam się, bo było Orly ;P

      Usuń
  2. podoba mi się choć to dla mnie jesienne paznokcie, dość ciemne jak na lato

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. niby matowy, ale jednak nie do końca..

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się odcień ;) Ja ostatnio nie maluję paznokci :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja muszę chyba zrobić badania, bo ostatnio po prostu odpadł mi kawałek paznokcia.. bez ingerencji mechanicznej.

      Usuń
  5. Mam jeden lakier tej marki. Miałam więcej, ale oddałam ;)
    Podobaja mi się ich kolory, ale ceny niestety już mniej. I pojemność, tak jak pisała wyżej Kinga, mogłaby być mniejsza, bo nie sposób zużyć tak wielkiego flakonika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłoby być tak, że wszystkie lakiery mają 5 ml i są tanie ;P

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ładny, ładny, potwierdzam.

      Usuń
    2. I knooooo, ja też. Wczoraj słuchałam sobie Macklemore i jechałam w głowie stopem w dół mapy.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...