piątek, 15 sierpnia 2014

muzyczne poranki wracają

Od 3 dni obsesyjnie słucham i oglądam (dopiero poznałam ten utwór, chociaż obił mi się o uszy może gdzieś przedtem) Chandelier. Sia chyba dopiero teraz się upublicznia, chociaż nie pokazuje twarzy to wszyscy ją doskonale znają. Słusznie, dobry pop nie jest zły. Zawsze to powtarzałam, obojętnie jaka muzyka gościła w moim odtwarzaczu.



Obie wersje są fajne, ale nie można nie zatrzymać się i nie spojrzeć na choreografię. Chyba, że ktoś nie lubi tańca. Ja lubię.



udanego weekendu,
buziaki!

instagram | twitter | bloglovin'

4 komentarze:

  1. Ta piosenka utkwiła mi w głowie, cudowny klip, ta dziewczynka jest niesamowita! Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem taką osobą, która ma dużo ludzi na fejsbuku i te dużo ludzi zaspamowało mi tym kawałkiem tablicę. Więc na złość im wszystkim nie sprawdzałam, co to. Tym bardziej że podobnie zraziłam się do Lykke Li, kiedyś sobie jej podsłuchiwałam po cichu, a jak już stała się znana to katowano ją wszędzie do porzygu. Nie chcę przestać lubić Sii w ten sposób.
    Dopiero teraz włączyłam powyższe i co, i już wiem że to znam bo Promenada chyba katuje. Gdzieś katują na pewno. I tak dobrze, że do plejlisty dodali nowy kawałek, bo ileż kurwa można. Od października do stycznia poza przerwą na kolędy leciało to samo, teraz wracam i dalej i ciągle my baby takes the morning train i je ne veux pas travailler i bruises chairlifta. Jezusmarja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm. A jednak przyszłam znowu posłuchać.

      Usuń
  3. Uwielbiam ten kawałek! Nawet trochę wbrew sobie, bo mi Rihannę przypomina, a ja jej strasznie nie lubię. Ale to tylko potwierdza, że dobra muzyka zawsze się obroni. Rewelacyjny kawałek!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...