sobota, 16 sierpnia 2014

oragasm / don't be shy swatches | 60 seconds rita ora for rimmel

Dzień dobry,

Pamiętam takie czasy, kiedy w ramach moich muzycznych poranków wrzuciłam utwór Rity. To było 2 lata temu, ponad. Rozpoznanie nie było zbyt duże, bo Rita Ora wtedy była całkiem mała. Dopiero wydarzył się Jej pierwszy featuring i wszystko działo się powoli. W zeszłym roku przyspieszyło i teraz ludzie mający radio w pracy pewnie Ją znają. Na pewno znają Ją fanki Rimmelowych lakierów do paznokci i produktów do ust.


Rita Ora for Rimmel. Promocja -50% w Rossmannie poskutkowała pięcioma odcieniami, jak widać na zdjęciu. Po dwóch z lewej nie spodziewałam się łatwej obsługi. Biel podejrzewałam o dramatyczną konsystencję, a Oragasm i Don't Be Shy moim zdaniem nie powinny były sprawiać problemów. Nie miałam ich jeszcze wszystkich na paznokciach, ale dwa ostatnie owszem..


#niedoczyściłamskórek, ale poza tym kolory są bardzo fajne. Soczysta pomarańcza i elektryzujący róż. Dla mnie bomba, bardzo lubię takie odcienie i sprawiają mi dużo radości.
Pozostaje mi wypróbować trójkę i dać Wam znać co i jak. Wiem, że u niektórych te lakiery się sprawdziły, u innych nie. Jak to ze wszystkim - trzeba wypróbować na sobie. Kolory są dla mnie nietypowe, więc jestem ciekawa jak zareaguję mając biel na paznokciach.



Przekonamy się w następnym odcinku spotkań z rimmelem.
Udanego wieczoru, ja zaraz udaję się na taniec na rurze!
Stri

instagram | twitter | bloglovin'

4 komentarze:

  1. ciekawa jestem Twoich odczuć odnośnie bieli. ja nie polubiłam tej formuły :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze tych lakierów, ale ciekawa jestem tych niebieskich jak prezentują sie na pazurkach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...