sobota, 16 sierpnia 2014

weekend w łodzi

Nie mogłam tego tutaj dzisiaj nie wrzucić. Weekend spędzę w Łodzi, na wieczorze panieńskim mojej Przyjaciółki. Jestem podekscytowana, mam nadzieję, że chwiejny stan zdrowia nie przeszkodzi mi w dobrej zabawie, a samopoczucie utrzyma się na co najmniej w miarę dobrym poziomie. Zacznijmy imprezę już teraz (bo czemu nie;P)

Macklemore daje radę, a biodra same zaczynają mi się ruszać, żeby nie powiedzieć kołysać, żeby nie powiedzieć jeszcze inaczej.


O 16 wyruszamy, muszę do tego czasu się ogarnąć, więc trzymajcie kciuki, żebym zdążyła ;P Wiecie same jak to jest szykować się na imprezę, a jeszcze w innym mieście i z noclegiem w nie swoim mieszkaniu. Ojej.

Udanej zabawy / produktywnego weekendu / pijcie wodę / wyśpijcie się za mnie w niedzielę.

Pozdrawiam,
imprezowaStri

ps. Nie sądzę, ale gdyby ktoś chciał się na mnie natknąć to będę w Czekoladzie.

4 komentarze:

  1. O proszę, jakie pozytywne nastawienie. Baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie, nigdy nie byłam w Łodzi. Udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie byłam w Łodzi, ale baw się dobrze :) może pewnego dnia uda mi się Ciebie poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. baw się dobrze :* i zdrówka :***

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...