niedziela, 14 września 2014

totalny przełom w blogowaniu: lajfstalowa czcionka amatic small caps


lajfstajlowa czcionka jest obecna na blogach od jakichś dwóch lat, pewnie dłużej, ale ja spostrzegłam ją mniej więcej dwa sezony temu. wydaje mi się, że wtedy jeszcze wszystko było miętowe wiosną i ta czcionka też i była taka lajfstajlowa, że hej. dziś przypomniało mi się, że miałam poszukać na picmonkey. znalazłam. amatic small caps, w końcu. jeszcze muszę się nauczyć robić zacienione kółko i znaleźć czcionkę z gwiazdeczkami i będę blogować na całego :))

udanej niedzieli! tęsknię. wracam. tylko muszę mieć kilka godzin wolnego. od dwóch dni mam łóżko, jest cudownie. buziaki ahojka,

stri

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. w pracy ruch, nic nie zrobię do wieczora kurde

      Usuń
  2. O to ja nie wiedziałam, że takowa czcionka istnieje :D Kotunio<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty są cudne, kocham je bardzo i mam coraz większą obsesję ups ;P
      Tak tak, istnieje. Jest bombowa.

      Usuń
  3. Tak, tak, każdy idący z duchem czasu blog musi umieć nakładać te zacienione kółka :D Jak już się nauczysz to daj znać, bo ja cały czas tkwię w blogowym średniowieczu. A, i jeszcze te zaokrąglone różki na zdjęciach przydałoby się rozpracować.
    PS. Może zrobisz jakiś update o kotach? Pewnie rosną jak szalone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię update o kotach, ale ostatnio jest tak intensywnie i jeszcze Achajka miała sterylizację, wracała do zdrowia itd. Jak tylko byłam w domu i nie spałam/sprzątałam/prałam to doglądałam mojego stadka ;P

      Dokładnie! Zacienione kółka muszą być ;P A rożki wiem, że na białych tłach robi się po prostu mając zdjęcie z białą zaokrągloną ramką. Czyli nie zaokrąglasz zdjęcia, tylko ramkę, ale że ramka jest w tak samym białym kolorze to wygląda tak, jakby zdjęcia były zaokrąglone. Nie wiem, może Tobie chodzi o coś innego, a ja nie ogarnęłam jeszcze co się pojawiło nowego ;P

      Usuń
    2. Widać, że zacofana jestem, bo nie mam pojęcia o jakie kółeczka chodzi :P
      A co do zaokrąglonych rogów to widziałam gdzieś instrukcję, tyle że jak dla mnie nie wygląda to ładnie.
      Wolę kąty proste :D
      Ale ja prosty człowiek jestem, więc pewnie się nie znam :P
      Uwielbiam kocie różowe noski ♥

      Usuń
  4. Czekam. Liczyłam na to, że Jeż załatwi mi Twój autograf.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma tak łatwo, musimy najpierw spotkać się u Jeża, a później (jeśli wszystko pójdzie tak, jak przypuszczam, że pójdzie, ale wiesz bez ciśnień) to przyjedziesz do mnie na wieś, poznasz stado i takie tam..

      Usuń
    2. Pisząc "u Jeża", mam na myśli Warszawę, ale przecie to też Twoje podwórko.

      Usuń
    3. Ale ja udostępnię lokal i zrobię blok czekoladowy.

      Usuń
    4. No i come on, Luizy podwórko to jest lewy brzeg, ja rządzę na prawym! *chowa ręce w kieszenie łobuziarskich spodni*

      Usuń
  5. nie wiem, o co chodzi z zacienionymi kółkami :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha! Kurde, jak ja mogę tyle lat blogować bez zacienionych kółek? Fstyt! :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...