piątek, 31 października 2014

tv time with stri #8 | jarmusch love

Cześć, cześć, cześć. Oglądam tak mało, że jak tylko coś widzę to od razu chcę się z Wami podzielić wrażeniami. Dzisiaj ósma odsłona czasu przed ekranem z moją skromną osobą. Podoba mi się, że je numeruję. Dzięki temu nie mogę się zagubić :) Nie ma to jak komplement.


Only Lovers Left Alive to było to, czego potrzebowałam. Tom Hiddleston, którego uwielbiam i Tilda Swinton, którą uwielbiam jeszcze bardziej stworzyli genialny duet. Muzyka, nastrój, światło (albo jego brak), przemyślany scenariusz, zdjęcia, atmosfera. Strzał w dziesiątkę. Jarmusch love. Do wszystkich moich Osób - obejrzyjcie (każdy musi zdecydować czy czuje się moją Osobą).


Cracks z Evą Green był dosyć mroczny, ale nie wystarczająco. Oglądając takie psychologiczne dramaty zawsze się zastanawiam gdzie tacy ludzie są wokół nas. Gdzieś muszą być. Dla mnie to taki film na sobotnie przedpołudnie. Akurat coś układałam albo może robiłam reorganizację segregatora z Ważnymi Dokumentami.


Ōkami Komodo no Ame to Yuki, polski tytuł to Wilcze Dzieci. Japońskie anime. Jeśli ktoś lubi, na pewno obejrzy. Bajka jest przejmująca, gdybym kiedyś spędzała czas z jakimś w miarę kumatym dzieckiem, które chciałoby coś obejrzeć - postawiłabym na przykład na coś takiego. W moim przypadku była to bajka przed snem. Historia Yuki i Ame chwyta za serce na wielu poziomach, ja się wzruszyłam. Do tego jest ładna kreska, ciekawy scenariusz, motywy rolnicze i zabawne sytuacje. Czego chcieć więcej? Nie wiem. Zupy może, przekąski zawsze spoko :)


The Lego Movie chciałam obejrzeć jak wchodził do kin, ale zawsze coś stawało mi na drodze. Moim zdaniem powinien zgarnąć kilka Oskarów. Serio serio. Film był zabawny, inteligentny, jechał po Stanach i tępym stylu życia, a do tego wszystko działo się w świecie LEGO! Po prostu świetna sprawa, dla fanów klocków pozycja obowiązkowa. Taki mały spoiler - duszek też jest! :D


Belle był to film z gatunku "do obejrzenia podczas sprzątania biurka". Przeważnie szanuję pracę reżysera/aktorów i oglądam filmy nie robiąc nic innego, ale tu nie było takiej potrzeby. Niby jest tło historyczne i cała strona obyczajów i zasad, ale w gruncie rzeczy nie ma tu nic, czego Downton Abbey nie zrobiłoby lepiej i bardziej. Plus za kostiumy i charakteryzację. Chociaż..


Winter's Tale to była właściwie bajka. Dawno przestałam lubić Collin'a Farrel'a, ale bajka to zawsze bajka. Scenariusz był interesujący, cała fabuła i zwroty akcji. Nie będę Wam spoilerować, ale może możecie obejrzeć, zwłaszcza jeśli czekać na zimę (wiem, że dopiero co jesień nastała;)


Equalizer z Denzelem nie był przesadzony, muzyka była fajna, zdjęcia do przełknięcia. Jednym słowem - spoko. Bilet do kina zaliczam do wydatków udanych, mogę polecić i ewentualnie z nadzieją patrzeć w przyszłość na poczynania jednego z lepszych aktorów kina akcji ever.

Dzisiaj przygoda Warszawa, wracam w poniedziałek. Na pewno będę zdawać relację na bieżąco na instagramie, polubiłam to miejsce.

Trzymajcie się,
Stri

instagram | twitter | bloglovin'

19 komentarzy:

  1. Ten pierwszy muszę obejrzeć bo czytałam interesujace opinie :) Poza tym Tilda jest i moją ulubioną aktorką więc.... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że docenisz walory tego filmu.. opowiedz jak Ci się podobał jak już obejrzysz :)

      Usuń
  2. Denzel, Denzel - uwielbiam tego faceta! Chyba nie ma takiego filmu, w którym grał, a który by mi się nie spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Denzel to jest osobna kategoria. Dla mnie jest to taka dobra jakość w mainstreamowym kinie, ale oczywiście to bardzo subiektywna sprawa.

      Usuń
  3. Uwielbiam ten film Lego :D jest niesamowicie zabawny, na poprawę humoru jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajny humor, mnie ujął, a nawet się nie spodziewałam.

      Usuń
  4. ja ostatnio obejrzałam how to train your dragon 2, ale część pierwsza była dużo lepsza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgadzam się! Druga część jest o niebo lepsza! :D :D :D

      Usuń
    2. ja patrzę na nie jak na całość ;)

      Usuń
  5. byłam w kinie na "tylko kochankowie przeżyją" i wyszłam zachwycona! później tygodniami słuchałam tylko i wyłącznie jego ścieżki dźwiękowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zdecydowanie! Muzyka to połowa tego obrazu.

      Usuń
  6. Zimowa opowieść mnie nie zachwyciła ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lego? serio? :D
    Pierwsze dwie pozycję i ostatnią - już ściągam, zamierzam jak najszybciej nadrobić. A zimową opowieść widziałam - miły, fajny i przyjemny, na leniwe popołudnie. Nie wiem czemu, ale z tym filmem kojarzy mi się Transcendencja z Johny Deepem. Widziałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam, moim zdaniem bardzo ciekawy scenariusz z punktu filozoficznego..
      lego serio, no tak wyszło ;)

      Usuń
  8. Lubię Denzela, ale jednak z czasem pewne tematy stają się oklepane i jakoś nie trafił do mnie ten obraz. Może dlatego, że mam w głowie kilka "starszych" i widzę wciąż powielanie tego samego. Dlatego tutaj umiarkowany dystans.
    Belle bardzo chciałam obejrzeć i chyba nie żałuję, że nie zrobiłam tego w kinie. Poczekam na spokojny zimowy wieczór :)
    Only Lovers Left Alive wpada na listę (podoba mi się określenie "każdy musi zdecydować czy czuje się moją Osobą" i tutaj nawet nie ma o czym decydować, TO jest oczywiste :*

    .... i czekam na Nasz rytuał ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odpisałam na ten komentarz, ale oczywiście się nie opublikował. bez sensu. masz rację z powielaniem. zresztą w jakiś sposób wszystkie te amerykańskie filmy akcji są podobne, żeby nie powiedzieć bardzo podobne ;) ja się codziennie zastanawiam ile jeszcze dni zostało, strasznie tęsknię. chyba podczas tej przerwy najbardziej.

      Usuń
  9. Tylko kochankowie przeżyją- ostatnio znalazłam gdzieś w internecie to zdjęcie i zastanawiałam się skąd pochodzi. Muszę koniecznie zobaczyć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem ciekawa czy Ci się spodoba, daj znać jak obejrzysz!

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...