piątek, 28 listopada 2014

inglot matte 705


Jednego matowego INGLOTA pokazywałam Wam kilka tygodni temu i jak na moją blogową aktywność było to całkiem niedawno, ale czas nie czeka na nas, więc jakoś zleciało.


Dzisiaj kolejny mat, dwuwarstwowiec, kremowy, bordowy, ładny. O dziwo nie mam takiego odcienia w swoich zbiorach, a próbowałam nawet z lakierem nawierzchniowym i nie, jednak nie mam.

Cena 23 zł nie jest tragiczna, ale nie widzę siebie kupującej czegokolwiek do paznokci w Inglocie w najbliższym czasie. Wątpię, żebym miała taką siłę przebicia, żeby kogoś przekierować na inną wyspę, ale serdecznie odradzam zakupy na stoisku w CH M1 w Częstochowie.

To chyba tyle, do następnego!
(fajnie się tak bloguje znowu regularnie chociaż jestem z godziny na godzinę coraz bardziej chora)
buziaki ahojka,
Stri

instagram | twitter | bloglovin'

12 komentarzy:

  1. Piękny kolor.
    Kuruj się, wszystko, tylko nie antybiotyk! /zanosi się dzikim kaszlem/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że jesteś tak często :) Piękny odcień. Ja mam jeden lakier z Inglota. Teraz kiedy noszę żele, chyba wystawię kilka buteleczek lakierów na sprzedaż. Paznokcie u stóp o tak zawsze maluję albo na miętowo albo na czerwono, czasem się wyłamię i pomaluję na pomarańczowo czy zielono. Sama nie wiem..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam granatowo srebrne mani na stopach, ale chcę odświeżyć. Nie mam czasu, zasypiam zanim odkręcę zmywacz..

      Usuń
  3. zdrówka!
    a lakier świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jest niezły, dzięki! Mam nadzieję, że to chwilowe, ale obawiam się, że muszę swoje odchorować.

      Usuń
  4. Nieźle zaszedł CI ktoś za skórę, kolejny raz odradzasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wracaj do zdrowia i nie daj sie żadnym choróbskom.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor.
    Zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor piękny, ale chyba wolę błysk niż mat ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...