niedziela, 30 listopada 2014

wibo nude love


Coś się ze mną stało i teraz bywam nude. Może to przychodzi z wiekiem?
Dwuwarstwowiec, matowy bez brokatu piasek Wibo. Wibo też ma IG, na którym różne lajfstajlowe zdjęcia :) Kolor określiłabym jako różowa cegła z programu telewizyjnego "Ucieczka na wieś".
Uciekałabym.
Fajny, fajny. Jest naprawdę spolegliwy jakościowo, nie ma niedociągnięć, szybko schnie, pędzelek był nawet równo przycięty. Cena mniej niż 10 zł. Dostępność: Rossmann. Numer lakieru 3.

Dzień dobry :)
Zmieniacie kolorystyczne przyzwyczajenia od czasu do czasu? Kiedykolwiek?

Buziaki,
Stri

6 komentarzy:

  1. Mówisz, że Ci się podoba i że byś uciekła? ;) Też dobrze.
    Przyzwyczajenia lakierowe chyba każdemu się zmieniają co jakiś czas. Pamiętam że w liceum byłam oszalała na punkcie lakierów - mogłam zmieniać kolor codziennie, a nosiłam masę dzikich odcieni z przewagą bodajże niebieskości. Teraz na niebieski i zielony nawet nie patrzę, bo nie lubię ich u siebie (może z jednym, dwoma wyjątkami). Potem miałam fazę na wszystko co ciemne - jasne kolory wydawały mi się nudne i bezpłciowe. Potem mi się odmieniło i teraz częściej nosze jasne kolory zamiast ciemnych. I piaski, na które kiedyś nawet nie mogłam patrzeć :D Zmienia się, zmienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyzwyczajenia się zmieniają do prawda :). Kiedyś nudziaków nie znosiłam, a teraz bardzo je lubię choć i tak najczęściej jakoś wybieram żywe kolory:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem nudna i za bardzo nie zmieniam przyzwyczajeń. Ciemne kolory rządzą.
    Też widzę tu róż a nie nude.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam, aż mi się znudzi malowanie paznokci i przestanę kupować nowe lakiery... Avast wykrywa mi zagrożenie, gdy wchodzę na Twojego bloga i ma to chyba coś wspólnego z instagramową wtyczką...wtf?

    OdpowiedzUsuń
  5. okropnie nie podobają mi się piaski :( i przy małych ludziach są w dodatku bardzo niepraktyczne. widziałam dosłownie kilka sztuk, które zrobiły na mnie dobre wrażenie i zawsze były to ciemne odcienie. no ale. a na suche dłonie próbowałaś już wszystkich kremowych hardkorowców?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...