czwartek, 27 listopada 2014

zdjęcia na bloga

..pomagają mi tworzyć Małe Osoby. szczególnie chętna do pomagania Mamie jest Achajka, która normalnie nie przytula się zbyt często, ale akurat jak wyciągam aparat i zaczynam robić zdjęcia to przychodzi, kładzie się na odkłaczonym tle i chce się miziać. Moja mała asystentka.

 photo achajka_zps6706bc5b.jpg

kilka lat temu, kiedy jeszcze nie miałam kota i nawet nie przypuszczałam, że kiedyś będę jakiegoś miała (a że trzy to nadal w to nie wierzę) oglądając behind the scenes robienia zdjęć na bloga koleżanek po fachu myślałam sobie "ale dlaczego ludzie, którzy mają koty nie robią zdjęć produktów razem z kotem , skoro i tak później pokazują, że koty się tak tam kręcą i przeszkadzają". dziś już wiem, że bez inspekcji nic się w domu nie ma prawa wydarzyć, a jak już kot jest więcej niż jeden to zawsze ktoś usłyszy i zaalarmuje resztę stada.

często robiłam zdjęcia produktów po uśpieniu Shiro jak jeszcze był sam, ale teraz nie ma takiej opcji, żeby odizolować koty od tła i buteleczek/opakowań. pamiętajmy, że mam jeden pokój i jedne drzwi oprócz wejściowych (te do łazienki i też rozważam zdjęcie ich, ale nie miałabym miejsca na lustro i wieszanie wacików).

 photo guen_zps6059a833.jpg

Robienie uroczych min i obwąchiwanie obiektywu oczywiście jest w cenie, zwłaszcza na Instagramie, ale przecież koty większość doby podobno przesypiają, więc nic dziwnego, że Guenhwyvar położyła się na moim "tle" i poszła spać.


 photo achajuniun_zpscaa9f94e.jpg

Najgorzej jak Maleństwo ucieka z lakierem do paznokci w zębach albo turla pomadkę i wpada Jej pod szafę. Oh well, życie.


Spokojnego wieczoru,
ja jeszcze 1,5h i do domuuuu do dzieci i wanny.
Buziaki,
Stri

instagram | twitter | bloglovin'

8 komentarzy:

  1. jakie puchacze :3
    wszystkie bym wymechaciła *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyjedź, będą do Twojej dyspozycji :)

      Usuń
  2. Cudaki :D Prześliczne <3 Kocham Koty <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne, kochane takie i miłe <3 pomiziaj ode mnie te kochane kociaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Psotniki;) Już sobie poukładasz buteleczki itd. a tu przyjdzie taki i porozwala:P Oj tak ja mam też mnie czasu na blogowanie, bo muszę to futerko wymiziać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja kotka jest już stara i leniwa dlatego mi nie przeszkadza, ale te Twoje to słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są Twoje kociaki :) Ja bym bardzo chciała mieć kota w domu, ale niestety sytuacja mi na to nie pozwala. Często spędzam całe weekendy poza domem (nie wspominając już o czasie letnim), więc szkoda męczyć zwierzaka taką samotnością :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...