piątek, 9 stycznia 2015

lajfstajlowe żele antybakteryjne bath and body works


Pojawiam się w Waszych subskrypcjach jak gdyby nigdy nic. Na zdjęciu widzicie trzy urocze żele antybakteryjne ze stajni Bath and Body Works, mój różowy ręcznik i Shiro. 29 ml to strasznie mało za 8 zł, ale jest różnozapachowo i w ogóle uroczo. Jeśli jeździcie komunikacją miejską albo musicie dotykać zarażonych powierzchni, polecam.
Kettle Corn Pop jest pewnie lajfstajlowo blogerski, więc nie dla każdego, ale inne wersje zapachowe są bardziej powszednie. Czy na pewno? Może się mylę, może większość ludzi woli jak ich "czyste" dłonie nie pachną popcornem? Któż to wie? Ja nie wiem.

Kupiłam je pewnie z pomocą Jeża, więc brawa dla Niej. Dziękuję, dobrze nam razem. Są podobne produkty na rynku, ale tylko te spełniają lajfstajlowe kryteria zapachowe, pudełkowe i dostępnościowe.

Ten post miał na celu zachęcenie Was do zrobienia obczajki jak będziecie w Warszawie. Jak ja będę w stolicy to chyba kupię w końcu Lightscapade i wstąpię do Kiko.

Dzień dobry. Wieczór. Co u Was? Na Instagramie starałam się być na bieżąco.
Buziaki,
Stri

15 komentarzy:

  1. Nie używałam nigdy tego typu żelu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja polubiłam jak mieszkałam nad morzem i było turystycznie.

      Usuń
  2. Słodko uroczo wyglądają!

    Właśnie zostałam wydelegowana na zakupy w BBW dla koleżanek mieszkających w innym mieście, więc czeka mnie trening wyczynowy - tachanie zdobyczy dla nich ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznam się, że podobają mi się niektóre te świece i chciałabym, ale nie za 89 zł tylko za mniej ;P A mydło w piance było ekstra!

      Usuń
  3. Ty je kupiłaś za 5 zł! To była wtedy ta promocja szalona, 5 za 25 i ja wzięłam dwa do kompletu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tyle wygrać.
      widzisz, ja mam już sklerozę.

      Usuń
    2. przecież jesteś CAŁKIEM młoda

      Usuń
  4. mam kilka sztuk, ale żadnego z Twoich ;) dzięki koleżance zrobiłam zapas 2 x 5 x 25 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Żeli z tej firmy nie miałam, ale chciałabym spróbować właśnie ze względu na zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieje się w ofercie BBW, to na pewno :)

      Usuń
  6. Ja lubię, jak mi "czyste" dłonie pachną popcornem, ale tylko wtedy, jak go wcześniej jadłam. Zastanawiam się, czy są jeszcze jakieś firmy, które mają w swojej ofercie żele bakteryjne o tylu fantastycznych zapachach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno były, ale nie przebiły się w starciu z koncernem.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...