poniedziałek, 16 lutego 2015

tajski smażony ryż



Peaceful Cuisine to jeden z niewielu kanałów jedzeniowych, które oglądam na YouTube. Ostatnio zobaczyłam przepis na ostry tajski ryż, ale ja jestem raczej anty-ostra, bo naczynko wybucha, więc zrobiłam smażony tajski ryż po prostu. Tzn lubię myśleć o tej potrawie, że to było to. Tak naprawdę przepis jest intuicyjny i nie potrzeba się nad nim za bardzo zastanawiać. Najtrudniejsze było przeskoczenie braku niektórych składników i ogarnięcie kotów biegających po blacie w kuchni zainteresowanych mleczkiem kokosowym, które w końcu wylądowało na podłodze i tyle z niego było.

Fasolki kupiłam w Biedronce mrożone pokrojone. Reszta jak widać. Nie miałam kolendry. Orzeszki to nie jest problem, ale bazylię całą wyjęłam z zamrażalnika i już mi nic nie zostało. Dobrze, że za miesiąc będzie już rosnąć, chociaż nie wiem czy stado nie będzie wywalać doniczek. Shiro na mnie śpi w momencie, w którym to pisze i złapał mnie mocniej łapką przez sen jakby chciał powiedzieć "na pewno wszystko rozwalimy". Ryż z mlekiem kokosowym jest wyśmienity. Sos sojowy wielbię, ale nie wszyscy lubią, no ale tutaj już wedle życzenia.

Produkcje filmowe są przepiękne i zawsze marzy mi się okno w kuchni jak je oglądam. I taka deska z drzewa. Anyways, w trakcie robienia moja potrawa wyglądała tak..


Później już nie robiłam zdjęć, bo talerz miał nie taki wzorek i nie mam statywu, a jak coś postawię na podłodze to stado zjada ;P

Post ma na celu zwrócenie Waszej uwagi na kanał i przypomnienie mi, że miałam kupić wok / woko-patelnię. Wok jednak.

Dzień dobry, publikacja ma miejsce w poniedziałek. Dzisiaj idę obejrzeć fifty. Jestem ciekawa, ale myślę, że mogę być zawiedziona. Hmn.
Miłego dnia i tygodnia i pamiętajcie, żeby pić wodę.. ja ostatnio zapominałam.

Stri

instagram | twitter | bloglovin'

10 komentarzy:

  1. Mialam wok, stal sie miska podczas remontu. Szkoda, piekny byl.
    Uwielbiam wszystko z mlekiem kolosowym! Zapisuje na liscie do sprobowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. ej! nie pokazuje się głodnemu takich rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam ;P to jest problem z postami jedzeniowymi..

      Usuń
  3. wygląda smakowicie choć nie przepadam za kuchnią chińską :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba przepadam, ale nie mam okazji jej jeść odkąd zamieszkałam w małym miasteczku.

      Usuń
  4. Koleżanka z dawnej pracy zaserwowała mi kiedyś coś podobnego i nawet było smaczne :) Nie spodziewałabym się po sobie, że będzie mi smakowała taka kuchnia, a jednak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm, lubię szeroko pojętą azjatycką kuchnię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam ryż, więc wszystko co ma ryż jest u mnie mile widziane ;P noooo, oprócz rozmemłanego ryżu na słodko z jabłkiem i dżemem czy jak tam niektórzy jedli w dzieciństwie.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...