sobota, 14 marca 2015

catrice ultimate colour | 140 pinker-bell

Z tego co pamiętam pomadka trafiła do mnie dawno temu w goodie-bag, więc nie miałam wpływu na wybór koloru. Pomadkę kupiłam kilka miesięcy w Hebe, o czym przypomniał mi Jeż. Dziękuję. Serię Ultimate Colour bardzo lubię, najwięcej odcieni mam właśnie z tej linii. Pinker-bell jest mocny, można go stopniować, aż do zupełnie kryjącego równego koloru. Jest nawilżający, ale nie za bardzo. Nie spływa, wykazuje sensowną tolerancję na jedzenie i picie. Trzyma się do 4 godzin. Lepiej z konturówką niż bez, ale bez też się da jak się ma atrakcyjne pomadkowo usta. Zawsze mam ochotę powiedzieć Pinkman, ale jednak to jest Pinker-bell. Nigdy nie oglądałam Piotrusia Pana. Mam wrażenie, że różowe drobinki robią odblask. Chłodna fuksja. Nie wiem jak to wygląda na Waszych monitorach. Kliknijcie, żeby zobaczyć inne odcienie.



Pozdrawiam Was bardzo serdecznie,
udanego weekendu!
Stri

instagram | twitter | bloglovin'

11 komentarzy:

  1. Ładny kolor, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest mocny i nie da się tego ukryć ;p

      Usuń
  2. Ostatnio mam faze na takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor jest, jak to moja koleżanka mówi, oczojaskrawy ;) Mam szminkę w podobnym kolorze ale w zasadzie nie noszę jej bo jakoś nie czuję na sobie tego odcienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem Cię doskonale, każdy ma swoje przestrzenie kolorystyczne

      Usuń
  4. Ej, ty naginaczu rzeczywistości! Sama tego szminka sobie kupiłaś, zobacz:

    http://prosteczynnosci.blogspot.com/2013/11/40-catrice-hebe-haul.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz racje! to róż był w goodie bag!

      Usuń
    2. Czytanie Ciebie i Słomki dla ukojenia skołatanych nerwów - czy coś tam - nie tylko mi przynosi korzyści, sasasasa.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...