niedziela, 15 marca 2015

ciate | fit for a queen


Ostatnio miałam ochotę na wszystko, co szare. Kolekcja OPI Fifty Shades of Grey nadal brzmi interesująco, ale najpierw chciałam użyć każdej szarości jaką dysponuję. Używam. Sreberek także. Piękny metaliczny srebrny Ciate kupiłam w zestawie uroczych miniaturek w Sephorze. Mała buteleczka nie stanowi problemu, bo pędzelek jest w porządku. Lakier zaskakująco szybko schnie, nałożyłam na niego Seche Vite i pomogło to trochę w wyrównaniu śladów po pędzelku. Jestem zadowolona z odcienia, zawsze jak mam takie błyszczące metaliczne paznokcie czuję się jak Beyonce. Dla mnie bomba :) Trwałość trudno ocenić, zmieniam paznokcie przeważnie wtedy, kiedy myję włosy. Poza tym paznokcie maluję przed snem, a tuż po tym jak trochę przeschną zawsze ktoś przychodzi się przytulać i trzeba miziać i głaskać. Nie ma, że końcówki się ścierają ;)

Jak mija Wasza niedziela? Padał deszcz, świeciło słońce?
Stri

14 komentarzy:

  1. Ho, ho, mi się podoba! Mogłabym ci go zwędzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam jeden lakierek ciate, szkoda, że w PL o nie tak trudno ehh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, chociaż akurat te miniaturki dorwałam w Sephorze za 36 zł za 4 lakiery i 4 posypki.

      Usuń
  3. momentalnie go zapragnęłam, piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem gdzie szukać zamiennika. Rimmel miał kiedyś takie srebro.. :)

      Usuń
  4. Mhm nie mój typ lakieru ;) Ale te buteleczki są urocze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buteleczki są naprawdę urocze, można je poustawiać i patrzeć się na nie ;P
      Rozumiem, to też nie jest taka zupełnie moja bajka, ostatnio lubię kremy bardziej, ale ten mi się podoba.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...