środa, 11 marca 2015

nowy element pielęgnacji | la roche-posay płyn micelarny z wodą termalną

Po zużyciu litrów taniej Biedronki, kilku opakowań udanych mniej (Eveline*, Flos-lek*) lub bardziej (Garnier) nowości, dotarłam do ostatniej zapasowej butelki i była to Bioderma Sensibio*. Później nie było już nic oprócz zagwostki, bo miałam ochotę na Nuxe albo Avene.. albo Caudalie, ale jak na złość nie mogłam niczego znaleźć w dobrej cenie i w końcu skusiłam się na La Roche-Posay. Kosztował 35 zł w Superfarmie i przyznam szczerze, że kupiłam go chyba tylko ze względu na atrakcyjną cenę (w porównaniu do innych obecnych na półkach). Tzn wzięłam go pod uwagę, bo kiedyś miałam dużo miniaturek i mi się podobał, ale kupiłam go wtedy w ten dzień, bo już nie miałam siły szukać czegoś innego, potrzebowałam płynu na już i po prostu podjęłam szybką decyzję. Myślę, że ta decyzja była dobra, chociaż nie potrzebuję płynów micelarnych z wyższej półki. Muszę upolować coś w promocji, żeby było taniej i żeby było dobrze. Tak czuję teraz, jak zrobię za kilka tygodni - zobaczymy.



Dane techniczne: 400 ml / from France with love / zapach ma apteczny, ale już go nie zauważam / nie zostawia osadu / nie wysusza. Zaczęłam go używać tydzień temu, noo powiedzmy od początku marca. Na ile wystarczy przekonamy się razem. Używam go do odświeżania twarzy rano i wieczorem, zmywam nim cały makijaż. Chwilowo zrezygnowałam z mleczek, więc jest tylko to i zobaczymy jak to będzie.

Życzę Wam udanej środy, już połowa tygodnia. W weekend planowałam małą wycieczkę po okolicznych ruinach, ale nie wiem co z pogodą. Cieszmy się życiem, bo w każdej chwili wszystko może się zmienić.

Buziaki, ahojka. Stri

3 komentarze:

  1. Lubię go bardzo, bardzo, ale zawsze, kiedy kończy mi się Bioderma, to pokornie wracam do niej, bo ma zacną cenę, a LRP nigdy nie jest w promocji, gdy powinien. Taka to smutna historia prawie miłosna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tęsknię za sebium, bo to moja ulubiona bioderma.
      masz rację, prawie miłosna! właściwie znam wiele miłosnych historii, które są mniej romantyczne niż ta.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...