piątek, 13 marca 2015

miss sporty clubbing colours 320

Dzień dobry, dzień dobry. Kilka dni temu zrobiłam przemeblowanie w mojej szafie z lakierami do paznokci i ułożyłam je wg marek, a nie wg kolorów - jak to miało miejsce do tej pory. Skutek był taki, że w jednym pudełku znalazły się przypadkowe buteleczki o rozmaitych kształtach. Przeważnie są to eksperymenty albo coś limitowanego, ale postanowiłam dać im jeszcze jedną szansę i później się z nimi rozstać. Nie oznacza to, że całą resztę zamierzam zostawić, ale od czegoś trzeba zacząć. Na pierwszy ogień poszedł jeden z moich kiedyś dawno temu ulubionych lakierów. To moja druga butelczyna, prawie nieużywana. Znalazła już nową właścicielkę (Jeżu mam nadzieję, że szeroki pędzelek nie będzie przeszkodą:*), a ja się żegnam i na pamiątkę zostawiam sobie zdjęcie. Sobie i Wam ;) Ku pamięci - Miss Sporty Clubbing Colours (seria szybkoschnąca i faktycznie szybkawo schnie), numer 320. Rozstajemy się, bo mam coś satysfakcjonująco podobnego z Sally Hansen.


Daje po oczach, aż miło! W sztucznym świetle robi się stonowany. Ładnie kryje, nałożyłam SV i drapałam kota (stąd lekko starte końcówki). Seria warta uwagi jeśli szukacie czegoś taniego i przygodowego - są pastele i podstawowe odcienie w innej serii. Mam nadzieję, że Wasze paznokcie mają się dobrze i nie wypalacie sobie skórek zbyt długo trzymając żel z SH na paznokciach/wokół.

Pozdrawiam Was serdecznie, buziaki ahoj!

Stri

4 komentarze:

  1. wow intensywność koloru mnie zaskoczyła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest mocny, chociaż może zdjęcia kalkulatorem nie oddają efektu :)

      Usuń
  2. Na moim telefonie ten niebieski aż razi! Z szerokim pędzelkiem sobie poradzę raczej, mam jeden lakier od miss sporty no i rimmelami też maluję czasami.

    Z tym żelem to postaram się zapamiętać, ale mam niestety tendencje do zapominania o nim. Paznokci nie malowałam już ponad miesiąc - teraz tylko olejki, odżywki i zapuszczanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...