czwartek, 12 marca 2015

mydło do rąk balea - takie samo, a jednak inne


Właściwie jestem już duża i powinnam się domyślić, że prędzej czy później taka sytuacja spotka mnie i przez wiele tygodni trudno będzie mi uwierzyć, że to naprawdę się wydarzyło. We wrześniu byłam na wycieczkach w DM. Kupiłam to i owo, mydło też. W takim oryginalnym opakowaniu jak u góry i takim uzupełniającym jak na dole. Okazuje się, że zapas jest zupełnie beznadziejny. Nie pieni się, wysusza ręce, jest wodnisty i mniej wydajny. Nie wydaje mi się. Masakra, bo mydło uważam za jedno z fajniejszych mydeł z jakimi miałam okazję się poznać w ostatnich miesiącach. Każdy ma swoje problemy, a moim było ostatnio to, czy naprawdę to są dwa różne produkty czy mi się wydaje i zupełnie oszalałam poświęcając tyle energii na dojście do jakichś wniosków. Nie sprawdzałam składów, ale zostawiam informację - kupcie mydło w oryginalnym opakowaniu i nie kupujcie zapasów. Już nigdy nie spojrzę na opakowania uzupełniające w ten sam sposób. Coś między nami pękło, nie wiem czy jeszcze kiedyś im zaufam.


Chyba wrócę do mydeł w kostkach, ale nie lubię ich mieć na umywalce, bo stresuje mnie, że kot nadepnie i wylizując łapkę, zatruje się. Przesadzam? Być może, ale są też inne powody.

Alrighty, jadę do Decathlonu po obuwie sportowe i będę ćwiczyć. Nie chcę ważyć sto kilo, czuję się jak wieloryb. Buziaki ahoj,
Stri

7 komentarzy:

  1. Nie mam dostępu do tych kosmetykó dlatego kupuję z isany :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja też zaopatrzyłam się tylko dzięki wycieczce do Czech :)

      Usuń
  2. Ja wolę mydła w kostkach, takie to na szybko do umycia, ale prawdziwą pielęgnację gwarantują mi zwykłe szare mydełka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szare mydła to jest to! Jednak nic nie przebije dobrych składów.

      Usuń
  3. ciekawa sprawa z tym uzupełnieniem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chcę być wyznawcą teorii spiskowych, ale kurde coś musi być na rzeczy

      Usuń
  4. Mam wrażenie że Isana nie robi takich żartów, moja mama kupuje te uzupełniające wkłady i nigdy nie zauważyłam żadnej różnicy.
    Idę po krem do rąk, bo sama mam mydło z BBW i jeżu jak wysusza.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...