poniedziałek, 16 marca 2015

shiro, achaja i guenhwyvar | #zkotami

Hej Dziewczyny,

Hashtag podprowadziłam Panu Bartoszowi Ostrowskiemu, który jest właścicielem konta instagram.com/zkotami, a także strony internetowej zKotami.pl, a właściwie to nawet facebooka, bo fotoblog przeniósł się na fejsa. Niesamowita kocia rodzina, świetne zdjęcia i dużo pozytywnych emocji. Ogląda się i czuje, ja jestem totalną fanką. Chciałabym mieć swoje #zkotami, więc dziś na prostych czynnościach będą koty :) Moje Trzy Wspaniałe.









Mam nadzieję, że u Waszych pociech wszystko w porządku!
Buziaki, życzymy Wam wspaniałego tygodnia!

Stri, Shiro, Achaja i Guenhwyvar

instagram | twitter | bloglovin'

14 komentarzy:

  1. Futra wygladaja na bardzo szczesliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam! Koty skradł moje serce;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wciąż nie mogę uwierzyć, że w moim życiu są aż trzy!

      Usuń
  3. Widzę że ciepły kaloryfer jednoczy i łagodzi wszelkie waśnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to na pewno. tuż przed zrobieniem zdjęcia Shiro też leżał zwinięty, ale jak podeszłam to przeciągnął się, żeby go miziać "po brzuszku". wtedy rozciągnął się na całą kocią kanapę i przygniótł Dziewczynki.. ale szczerze to kaloryfer jednoczy, więc nie ma tam bijatyk ;P

      Usuń
  4. Jakie słodziaki :) Uwielbiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. małe Osoby i większe też ;P dziękuję!

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję! :) Zgarniam z osiedla jak leci ;P Lol!

      Usuń
  6. Koty mają moc! Najbardziej lubię, jak się myją nawzajem, albo biegają za sobą po całym domu z pozorowanym zamiarem wyrwania sobie wąsów i biorą się za łby :) Dwa koty są dużo lepsze niż jeden, a trzy koty to już musi byc prawdziwa radość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne! tylko ja dalej nie potrafię wymówić imienia ostatniego kota ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...