piątek, 20 marca 2015

tv time with stri #9 | filmy, seriale, podcast


Na pewien czas przestałam oglądać filmy i seriale. Niedawno wróciłam do tej formy rozrywki i dzisiaj podzielę się z Wami moimi doświadczeniami.. Podczas jelitówki (2 dni leżałam, później musiałam pojechać do Warszawy) obejrzałam Reign - serial o młodej królowej Szkocji, która próbuje coś zdziałać na dworze we Francji. Mary Queen of Scotts to fajna postać historyczna, na pewno można było zrobić z niej serial. Taki trochę dla nastolatków, a trochę historyczny. Myślę, że można zobaczyć w wolnej chwili, ale bez ciśnień. Ja mam sentyment do tego momentu w historii, kiedyś byłam bardzo zainteresowana i w ogóle historia to był mój ulubiony przedmiot w szkole. Fakt o mnie :) Jaki był Twój? Opowiedz, koniecznie!


Później zaczęłam oglądać The Following z Kevinem Baconem. Mam nadzieję, że pozostanie dynamicznie. Historia seryjnego mordercy i gier i zabaw, które prowadzi zza kratek za pomocą członków kultu. Partnerem w zabawie jest detektyw, który lata temu wsadził go do więzienia. Ciekawa fabuła, interesujące zwroty akcji. Jestem dopiero na początku, bez spoilerów proszę.


Oglądam również Mozart in the Jungle, który jest ciekawy, bo dzieje się w muzycznym świecie i dlatego, że początek pisali naprawdę fajni ludzie. Serial jest specyficzny i nie taki jak zwykle. Na pewno jednym z głównych "za" jest Gael García Bernal. Ten Gael García Bernal!


Big Hero 6 jest najbardziej uroczym filmem jaki widziałam w tym roku. Baymax jest słodki, historia jest wzruszająca. Dobry pomysł na spokojny wieczór, ale chyba nie wszyscy zobaczą w tym filmie to, co ja. Baymax przypomina mi mnie, jestem mniej więcej podobnych rozmiarów i też się tak poruszam po moim małym mieszkanku.


Taken 3 obejrzałam, bo oglądałam poprzednie. I bo Liam Neeson zawsze się sprawdza. Nie zaskoczyło mnie nic, a film był taki, jaki miał być. Myślę, że każdy już wie o co chodzi w Taken. Teraz rzecz dzieje się bardziej w rodzinie, ale i tak we wszystko mieszają się Rosjanie.


Przedtem, jakoś dawniej, oglądałam Whiplash. Bardzo trafiona pozycja. Lubię jazz, lubię muzykę, lubię tego typu produkcje. Wyjątkowe. Podobał mi się bardzo i myślę, że był to najlepszy film od dawna do momentu, kiedy nie obejrzałam.. Oczywiście z punktu widzenia muzyka wszystko jest z dupy wzięte, ale normalni ludzie mogą obejrzeć bez stresu, że się nie zgadza.


Birdman: Or The Unexpected Virtue of Ignorance. Ojej, jak bardzo się cieszę, że któregoś wieczoru poszłam do Iluzji (kino studyjne w Często) i zobaczyłam. Podobała mi się niezliczona ilość rzeczy, dobre kino. Edward Norton love. Polecam!


Nie pamiętam czy mówiłam Wam o Moonrise Kingdom? Genialny obraz mojego ukochanego Wesa Andersona. Do obejrzenia koniecznie.


Filmowo zakończymy z Fifty Shades of Grey. Spodziewałam się, że ten film będzie co najmniej dobry. Zależało mi na tym, więc starałam się, żeby mi się spodobał. Staram się dalej, ale naprawdę nie wiem czy kiedyś się uda. Spotkałam się z opiniami, że film jest świetny. Nie rozumiem, ale nie oceniam.


Na sam koniec podcast - Serial. 12 odcinków przesłuchałam niemalże za jednym razem. Tego chciałabym, żeby posłuchał każdy z Was. Nie ciągnie mnie do kryminałów, ale to jest coś zupełnie innego. Prawdziwa historia, która wciąga. Bardzo.

Udanego weekendu :)
Stri

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nikt by nie zgadł, co? Ale plastykę też lubiłam. I zgarniałam nagrody w konkursach z polskiego. O, angielski też zawsze lubiłam.

      Usuń
  2. polski.
    (Big hero 6 zachwycil mnie nad wyraz!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na dobrego nauczyciela języka polskiego trafiłam dopiero w klasie maturalnej, na korepetycjach.

      Usuń
  3. Najbardziej lubiłam języki. Polski i obce. Potem historię, z której miałam zdawać maturę, ale w liceum trafiłam na oszołoma i skończyłam z dopuszczającym. Zawsze spoko!

    O Whiplashu już rozmawiałyśmy, nie będę się powtarzać. Ale Serial jest boski. Czy Ty oglądałaś Twin Peaks? Winnaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ oczywiście, że oglądałam i zamierzam ponownie, bo ostatnio na studiach na 3 roku

      Usuń
  4. Zainteresowałaś mnie The Following'iem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiesz co, moim ulubionym przedmiotem był chyba w-f :) ogólnie lubiłam przedmioty humanistyczne (polski, historia, angielski), ale w-f to już w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. The Following zaczęli niedawno puszczać w tvn i tak się akurat złożyło, że trafiłam na oba odcinki. Fajna muzyka tam leci, ale te analizy pseudopsychologiczne są trochę śmieszne. No ale skoro w tvn puszczają, to to nie może być nic ambitnego.

    Lubiłam języki chyba najbardziej, ale byłam w klasie ścisłej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...