poniedziałek, 25 maja 2015

new in | sally hansen miracle cure


Chcę mieć zdrowe wszystko - paznokcie, włosy, wątrobę, serce, płuca, nerki i inne takie. Nie sądzę, żeby produkty, których używam zewnętrznie mogły zmienić stan mojego zdrowia tak bardzo jak twierdzą. Podchodzę do tego raczej swobodnie, bez ciśnień. Było 40% taniej, więc kupiłam. Miracle Cure to taka zupełna nowość dla mnie, bo pewnie coś tam czytałam/oglądałam na blogach, ale nie wiedziałam czego się spodziewać..Czasami mam ochotę sobie coś tak po prostu kupić, zdecydowałam się i mam. Niebieska, nieprzezroczysta buteleczka ma 15 ml, skład znajdziecie na stronie producenta. Kupiłam ją podczas paznokciowego tygodnia, więc było to.. dwa tygodnie temu? Trzy tygodnie temu? Używam od tamtej pory pod lakier, co 3 dni zmieniam kolor, więc przynajmniej dwa razy w tygodniu. I co? I jest lepiej. Nie wiem czy to baza jest taka dobra czy po prostu jest taka gruba (bo gęstawa) i robi dobrą warstwę pod lakier, ale wszystko lepiej się trzyma, nie odłazi płatami razem z paznokciem i płytka mi zbielała :D

Zaczęło się ciekawie, oby tak dalej :)
Buziaki ahoj,
Stri

Wrócę wieczorem opowiedzieć Wam bajkę.

15 komentarzy:

  1. Moje paznokcie są w dobrym stanie kiedy niczego nie używam :) Dlatego ostatnio odżywki poszły w odstawkę, za to kupiłam sobie lepszą bazę pod lakier Essie, która ponoć nie jest tak bardzo szkodliwa. Zobaczymy. Do SH jakoś nigdy mnie nie ciągnęło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też nigdy nie ciągnęło do SH i pomyślałam sobie aaa co mi tam - spróbuję. Nie, u mnie bez odżywek/bazy to nie da się, bo lakier mi odchodzi razem z paznokciami :(
      "lepszą bazę Essie" też zamierzałam kupić, ale jakoś tak wyszło, zobaczymy. używam regularnie, więc pewnie się zużyje za kilka miesięcy. te produkty są wydajne, ale jak się je bardzo systematycznie stosuje to jednak się kiedyś kończą :D

      Usuń
    2. Mnie właśnie też nigdy nie ciągnęło, ale zaczęło, buhuhu.
      Ja chcę bajkę!

      Usuń
    3. Bajka będzie po wieczorynce

      Usuń
  2. Z SH znalm tylko taką "brzoskwiniową" odżywkę, ale niestety bez szału ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś kojarzę, ale staram się zapominać produkty, które są średnie ;p

      Usuń
  3. Paznokcie mam dosyć mocne, ale to wybielenie to by mi się przydało..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używałam Seche Bright i dał podobny efekt kolorystyczny tylko nie wiem czy on jest wybielajacy czy tylko zmienia kolor jak go używasz. trzeba byłoby przeczytać coś o nim

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. chyba będzie nam razem lepiej niż osobno

      Usuń
  5. Nie mogę odpowiedzieć na komentarz powyżej, więc pytam tutaj: a wieczorynka w ogóle jeszcze istnieje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem, ale dziecko będzie miało tylko fantastykę i smoki i magię i miecz ;p

      Usuń
    2. I będzie wpadać do cioci Jeżyny na Wiedźmina.

      Usuń
    3. Tylko nie na film. TYLKO NIE NA FIIIIIIIIILM.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...