piątek, 15 maja 2015

olejowanie włosów | heenara


Zdjęcie jest średnie, ale to jedyne, które znalazłam na dysku. Butelka prawie zużytego oleju wygląda mało estetycznie, więc to jest kompromis ;) Może zacznę od tego, że byłam bardzo podekscytowana jak wróciłam do olejowania i wiem już, że nie powinnam nigdy przestać. Heenara była takim wstępem do ciekawszych produktów, które miały nadejść później. Swój egzemplarz kupiłam na helfach za 29 zł / 200 ml.

Skład wygląda w ten sposób: Cocos Nucifera (Coconut Oil), Eclipta Alba (Maka), Emblic Myrobalan (Amla), Herpestis Monniera (Brahmi), Hibiscus Rosa-Sinensis (Jaswand), Azadiachta Indica (Neem), Hendychium Spicatum (Kapoorkachli), Lawsonia Alba (Mehendi), Prunus Amygdalus Almond), Aloe Barbadensis (Kumari).

W założeniu ta mieszanka ma być odżywką pielęgnującą skórę głowy, która wzmacnia cebulki i nawilża włosy (aż po same końce;). W praktyce jest dokładnie tak. Po godzinnym olejowaniu i zmyciu oleju delikatnym szamponem (taki wystarczy), włosy są bardziej nawilżone, a więc również ładniej skręcone. Jestem fanką. Bonusem jest lekkie ocieplenie koloru włosów przy regularnym używaniu produktu. Ja czasami nakładam go na nos, czasem na godzinę lub dwie, czasami na pięć albo sześć. Nie zauważyłam, żeby farbował poduszki (ani skórę).

Wydajność jest wysoka, pamiętajmy, ze mam długie włosy (mimo, że coraz krótsze;) i ciężką rękę. Jedyna niedogodność, którą znajduję w tym kosmetyku to konsystencja - twarda, zbita konsystencja, którą trzeba zmiękczyć przed użyciem, żeby w ogóle wydostać olej z butelki. Wystarczy kilkadziesiąt sekund w ciepłej wodzie, można zanurzyć w misce albo trzymać pod strumieniem wody z kranu. I już.

Zapach jest specyficzny, ale już czas, żebyśmy przyzwyczaili się do tego zapachu jako społeczeństwo. Skuteczność wynagradza.

I tyle :) Polecam, 100 ml opakowanie też jest dostępne. Nie, niestety helfy mnie nie sponsorują. Po prostu zawsze tam kupuję oleje i pastę do zębów. Trolololo.

Buziaki, udanego weekendu :) Pracujecie, odpoczywacie, jeździcie na rowerze? ;)
Stri

instagram | twitter | bloglovin'

13 komentarzy:

  1. Też muszę wrócić do olejowania, przynosiło świetne efekty;) Czy jeżdżę na rowerze? jeszcze nie bo nie miałam kiedy, ale mam nadzieje ze w przyszlym tyg. sie uda;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno! :) Olejowanie jest warte zachodu i muszę się pilnować, żeby nie opuścić żadnej okazji :)

      Usuń
  2. Też polubiłam tego typu indyjskie olejki, w tym Heenarę :) No i wszystkie ich zapachy są na swój sposób specyficzne, ale je akceptuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są specyficzne, ale można się przyzwyczaić, zwłaszcza, że na europejskim rynku są już jakiś czas i wiele osób się natknęło.

      Usuń
  3. Na nos nakładasz ten olej, a to ciekawe, ciekawe, hyhyhy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nakłada. Nie dyskryminuj!

      Usuń
    2. nakładam sobie gdzie chcę ej :D Dzięki L :*

      Usuń
    3. w sumie ostatnio to wyglądam jakbym nakładała na nos, bo mam przetłuszcz największy z możliwych.

      Usuń
    4. Ej kiedyś na wizażu był szał na smarowanie twarzy oliwką hipp! Chodziło o pryszcze i naturalny skład, ale nie pamiętam na jakiej zasadzie sobie wymyśliły(śmy) że to działa. Bo to miliony lat temu było i nikt o olejowaniu nie słyszał nawet.

      Usuń
    5. Rozmawiałyśmy ze Słomką, że właściwie to wszystko już było w gazetach i artykułach o zdrowotności, ale teraz jak nie ma czegoś na lajfstajlowych blogach to nie istnieje.

      Usuń
  4. pewnie wrócę do olejowania po sezonie.
    ja pracuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby sezon jak najlżejszy był i jak najbardziej dochodowy!

      Usuń
    2. heh, te dwie rzeczy nie idą w parze. a poza tym Viki nie pozwoli, żeby było lekko :P

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...