poniedziałek, 4 maja 2015

serum vegetal | krem wygładzający zmarszczki na dzień



Po pierwsze - zapach jest zbyt intensywny. Zauważyłam, że każdy kolejny krem ze stajni YR ma coraz mocniejszy zapach. Nie podoba mi się to. Może ja jestem bardziej wyczulona na zapachy, a może faktycznie produkty pachną coraz bardziej - nie wiem. To pierwsza sprawa.

Druga sprawa - słoik. Szklany, gruby, mocny i przyjemny. Nie trzymam go w łazience, więc nie ma problemu, że spadnie na kafelki. Nakrętka jest porządna, wszystkie informacje na temat produktu znajdziemy na kartoniku. Kartonik opakowany w folię, gwarantuje, że nikt się nie dostał do kremu przed nami. To jest okay. Dane techniczne - 50 ml. Konsystencja jest typowo kremowa, może z lekką nutą śmietany. Krem przepięknie się rozsmarowuje i można się naprawdę zrelaksować. Z uwagi na dosyć bogatą konsystencję nie mogę używać tego kremu tak po prostu. Na obszary z porami mogę nałożyć co najwyżej minimalną ilość, a na resztę twarzy sama nie wiem ile. Dlatego też postanowiłam używać go głównie na policzki, linię żuchwy, szyję i dekolt. Zapach jest naprawdę mocny. Jest ładny i po wchłonięciu się nie ma właściwie problemu, bo nie czuć go przecież na zawsze.

Słowo od producenta. Działanie przeciwzmarszczkowe potrzebuje czasem wzmocnienia intensywnym działaniem ujędrniającym. Aby zwiększyć produkcję kolagenu i kwasu hialuronowego, będących budulcami skóry, naukowcy z Laboratoriów Yves Rocher wykorzystali gumę z akacji. Po zastosowaniu kremu intensywnie ujędrniającego na dzień skóra jest bardziej jędrna, wygląda na bardziej spoistą. Przypołudnik kryształowy zwany Rośliną Życia, jest uprawiany we Francji w La Gacilly. Jego ekstrakt, doskonale asymilowany przez skórę, działa na wszystkie rodzaje zmarszczek. Guma z akacji odbudowuje materię skóry dzięki pobudzaniu syntezy kolagenu i kwasu hialuronowego.

Na pewno zgadzam  się z tym, że skóra wygląda na bardziej spoistą. Jest nawilżona i taka jakby bardziej gęsta. Nie mogę polecić tego produktu każdemu. Jeśli masz cerę mieszaną, tak jak ja - wątpię, żeby Twoja strefa T była zadowolona. To będzie dla niej potencjalnie zbyt wiele. Jeśli jednak masz cerę suchą albo bardzo suchą - wydaje mi się, że ten produkt Ci się spodoba :)

W tej chwili można go kupić za 49 zł, co wydaje mi się bardzo rozsądną ceną.

Mam nadzieję, że komuś pomogłam w decyzji. Jeśli macie jakiekolwiek pytania, pamiętajcie o komentarzach. Buziaki ahoj, Stri.

10 komentarzy:

  1. zapach , o ciekawe czy mi by pasował? niby nie lubię tak coś mocno pachnie a z drugiej strony niektóre kremy o intensywnym zapachu bardzo mi odpowiadały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba koniecznie powąchać, no właśnie nie zawsze jest tak, że jest źle :)

      Usuń
  2. uh, też nie lubię, kiedy kremy do twarzy mają intensywny zapach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tylko mężczyźni i kobiety, które mają mało wymagającą skórę lubią pachnące kremy..

      Usuń
  3. "Pierwsze zmarszczki" przerażają mnie. Ale będę miała ten krem na uwadze, kiedy w końcu dopuszczę je do myśli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeee, niee! Niech Cię nie przerażają, przecież to nie jest coś złego.

      Usuń
  4. Wiesz co... Miałam go, ale nie sprawdził się u mnie. Miałam po nim jakiś wysyp niefajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuu, to niedobrze. Zużyłam go na szyję i dekolt, nic takiego nie zaobserwowałam.

      Usuń
  5. ja na szczęście nie mam jeszcze zmarszczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obawiam się, że kiedyś wszyscy będziemy mieli

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...