piątek, 22 maja 2015

zielone paznokcie | douglas absolute nails glamorous 14


Dzień dobry, dzień dobry.

Odrzucanie zbędnych egzemplarzy idzie bardzo dobrze - oto kolejny lakier, z którym się rozstanę. Jest ładny i na pewno się komuś przyda, przynajmniej w chłodniejsze miesiące. Kryje przy drugiej warstwie, nie odpryskuje, nie farbuje płytki, ma współpracujący pędzelek i konsystencję.
Jeszcze nie zdecydowałam ile chcę, żeby mi zostało sztuk. Nie mam jakiegoś ciśnienia, ogromnego, ale wiem, że jeśli nie jestem gotowa, żeby się rozstać to tego nie zrobię. Polecam, bardzo przyjemny stan mieć tylko to, co kochasz :) I wiedzieć, że będzie wszystkiego mniej. Lepiej jak jest więcej tego, czego nie ma.

Dzisiaj krótko, ale będzie dłużej I swear. Zdecydowałam się na kilka postów i realizuję zamiast po kolei to wszystko jednocześnie, a wiecie co się dzieje jak się robi wszystko na raz? Nic się nie dzieje, tak to wygląda. Właściwie ostatnie dni spędziłam czytając książki. Robię to, co lubię ;) I czekam, aż deszcz przestanie padać, bo muszę zrobić pranie.

Miłego dnia, ciągle wydaje mi się, że jest wtorek.

Buziaki ahoj!
Stri

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. zgadzam się, kojarzy mi się z Evą Green :)

      Usuń
    2. Kocham Eve Green. Taka piękna!
      (zupełnie jak ten lakier)

      Usuń
  2. Cudny kolor! Lubię bardzo takie zielenie (i niemal wszystkie inne).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam zieleni zatrzęsienie, a nie nosiłam ich zbyt często, więc redukuję.

      Usuń
  3. mam podobną zoykę :)

    piątek jest, piątek. tutaj już wczoraj zaczął się dla niektórych długi weekend, a dla mnie dużo pracy i mało snu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w niedzielę wolne hurraa ;) W końcu zrobię pranie i poprawię wygląd mojego ciała długimi zabiegami :)

      Usuń
  4. Nie wiem kim jest Eva Green ale to u mnie normalne. Przynajmniej widziałam księcia Williama for real (i zapomniałam o tym na długie lata, to też normalne).

    Mam taki z Vipery, jest super. I flormarowy w wersji bez shimmera. Butelkowa zieleń na paznokciach jest super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eva Green to ta, która nie umyła rączek, kiedy Craig pytał. Dobrze mówię, Stri?

      Usuń
    2. Okazuje się, że widziałam całkiem sporo filmów z nią, ale ma gościówa taką twarz że nie mogę jej zapamiętać.

      Usuń
  5. Kolor ładny, ale nie potrafię się przekonać do zieleni na moich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie mogę, ale teraz to już nawet nie chce

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...