piątek, 5 czerwca 2015

pielęgnacja cery naczynkowej i wrażliwej | la roche-posay rosaliac ar intense

Cześć Dziewczyny,


Dzisiaj opowiem Wam o serum Rosaliac AR Intense ze stajni LRP :) Będzie od myślników, bo taki mam nastrój.

- opakowanie z pompką jest smukłe i sprawia wrażenie czystości i wewnętrznego poukładania (lubię taki dizajn, zawsze będzie mi się to podobać)
- konsystencja jest żelowa / półprzezroczysta, lekka i wchłania się właściwie do matu (ale nie jest to kosmetyk o działaniu matującym)
- wchłania się szybko, czasami nawet za szybko, bo nie pamiętam co sobie posmarowałam, a co jeszcze nie (jak jestem nieprzytomna wieczorem i już chcę się położyć, przykryć futrem i zasnąć)
- nie ma zapachu, a przynajmniej nie zauważyłam (możliwe, że alergia panująca przez ostatni miesiąc utrudnia mi wąchanie)
- mam wrażenie, że wysychając delikatnie chłodzi od razu kojąc (nie trzymam w lodówce, ale zaraz zacznę, bo lato + poddasze = jak żyć?)
- dłuższe stosowanie skutkuje zmniejszeniem zaczerwienienia, które później się pojawia i szybciej mija (ale nie na zawsze)
- wydajność jest całkiem dobra, ja używałam serum przez prawie 4 miesiące, ale pamiętajmy, że stosowałam produkt głównie na policzki, rzadziej na całą twarz
- dostępność online i w aptekach nie stanowi problemu, można go kupić w superfarmie (polecam promocje)
- cena to ok 60-80 zł, ja kupiłam w zestawie i było taniej, więc da się
- produkt ma za zadanie zmniejszyć miejscowe zaczerwienienia i w moim przypadku nie zawiódł
- jako serum pod coś innego, np filtr przeciwsłoneczny, jest w porządku jeśli będziemy pamiętać o odstępie czasowym
- stosowanie na noc wydaje się być dobrym pomysłem, jak zawsze w przypadku produktów typu kuracja
- "intensywny" w nazwie może być nieco mylące, bo nie zauważyłam, żeby produkt działał intensywnie, ale jakoś działa, więc pewnie uchodzi mu to na sucho
- produkt nie zatkał mi porów i nie spowodował uczulenia/podrażnienia, więc oceniam go jako bezpieczny
- pojemność to 40 ml
- w składzie podobno nie znajdziemy konserwantów, parabenów, środków zapachowych, alkoholu, barwników ani lanoliny
- na stronie producenta przeczytamy o trzech najważniejszych składnikach, są nimi: ambophenol (aktywny ekstrakt roślinny, bogaty w polifenole, który obkurcza naczynia krwionośne i wzmacnia ich ścianki), neurosensyna (kojący składnik aktywny o działaniu przeciwzapalnym) i woda termalna z La Roche-Posay (koi i działa przeciw podrażnieniom)

Mam nadzieję, że moje spostrzeżenia okazały się przydatne. Pozdrawiam Was bardzo serdecznie, buziaki ahoj!
Stri

18 komentarzy:

  1. który to kociak ma parcie na szkło?

    OdpowiedzUsuń
  2. Że nie ma parabenów i tak dalej to łaski nie robią, bo dermokosmetyki są ich pozbawione z definicji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Że nie ma parabenów i tak dalej to łaski nie robią, bo dermokosmetyki są ich pozbawione z definicji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Że nie ma parabenów i tak dalej to łaski nie robią, bo dermokosmetyki są ich pozbawione z definicji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżu, muszę powiedzieć Ci, że zawsze jesteś obecna w moim życiu i myślę o Tobie często. wcale nie musisz zostawiać trzech komentarzy, żebym przeczytała. buziaczek :D

      Usuń
    2. To nie ja, to mój telefon czuje się pozbawiony uwagi chyba! Robi tak tylko u Ciebie.

      Usuń
    3. Jak się spotkamy to go pomiziam.

      Usuń
  5. Jeż mocno zbulwersowana, jak widzę :))))

    Mam to na liście rosaceowej, bede testować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, bo Jeż jest specjalisto w dziedzinie, nie to co ja ;D

      Usuń
    2. No tak się właśnie bałam że wyjdę na bulwersa, ale robię odwyk od nadmiaru emotikon w treści i wyszło jak wyszło.

      Usuń
    3. Kochamy Cię no matter what

      Usuń
  6. Zastanawiam się nad zakupem tego serum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porozmawiaj z dermatologiem albo dermokonsultantką, bo warto spróbować.

      Usuń
  7. Czy Ty używasz tej "stajni" dlatego, że lubisz konie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, już kiedyś mówiłam Hexx, że jeździłam 10 lat konno i postanowiłam, że mogę używać tego sformułowania. Nie mogę? Wieś?

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...