piątek, 3 lipca 2015

inglot 972


Dzień dobry, dzień dobry! Cały czas wydawało mi się, że nie mam wielu lakierów Inglota, ale jednak kilka mam i stwierdzam, że oprócz tych typowo nude, które przejęłam od koleżanki kiedyś w paczce (i które po prostu nie trafiają w moje potrzeby), reszta jest naprawdę spoko.

Podobają mi się pędzelki, nie za cienkie i nie za grube, dobrze przycięte. Podobają mi się opakowania i konsekwentna estetyka Inglotowych wysp i salonów. Wreszcie, bezcenne zabezpieczenie opakowań, testery i dobra dostępność. Nie lubię w Inglocie braku programu lojalnościowego i braku promocji, ale jestem w stanie spojrzeć na produkt w oderwaniu od firmy. Spójrzmy więc na lakier - ma dobre krycie, 972 to dwuwarstwowiec. W butelce wygląda na perłowy i jeśli mam być zupełnie szczera ma odpustowe zadatki jeśli skoncentrujemy się na kolorze w opakowaniu. Na paznokciach jednak odpustowość przeradza się w delikatny sheen, który ostatnio doceniam KLIK.


Lakier jest trochę różowy, a trochę koralowy, a trochę taki właśnie jak na zdjęciach. Na pewno znacie lakiery Inglota, jakie są Wasze ulubione kolory? :)

Buziaki ahoj,
Stri

11 komentarzy:

  1. Wygląda całkiem przyjemnie, ale ja osobiście nie przepadam za lakierami Inglot. Mój ulubiony to czarny ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś dawno temu jak wszystko miałam czarne to zużyłam kilka buteleczek. teraz czarny rzadko, tyle jest kolorów! ;D

      Usuń
  2. Już całe wieki nie miałam lakieru Inglota, a to dlatego że nie cieszyły się dobrą opinią. Ten model bardzo mi się podoba, przypomina trochę Demure Vix od Essie. Może jest trochę jaśniejszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z powodu właściwości spodziewam się.. konsystencja, krycie, wysychanie? Ja naprawdę mam dystans do Inglota i przeważnie nie kupuję tam nic bardziej niż coś ;) Zaskoczyła mnie matowa kolekcja. Mam dwie sztuki, ale nie wiem czy to jest ten sam rok wypuszczenia na rynek czy różny. W każdym razie jakość jest bardzo fajna, tylko nie wiem ile kosztują te lakiery? Może nie są warte swojej ceny skoro mamy dostęp do innych marek i znamy je i lubimy.. ale dla kobiet nie w "biznesie" kosmetycznym są ładne, dostępne i można się skusić.

      Usuń
  3. muszę zapamiętać ten numer!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Inglota najbardziej fascynują mnie róże, ale miałam kiedyś czerwień idealną, którą genialna siostra rozcieńczyła mi zmywaczem. Trochę za drogie te lakiery jak na mój gust, Essie mogę mieć za 15.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Inglota najbardziej fascynują mnie róże, ale miałam kiedyś czerwień idealną, którą genialna siostra rozcieńczyła mi zmywaczem. Trochę za drogie te lakiery jak na mój gust, Essie mogę mieć za 15.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Inglota najbardziej fascynują mnie róże, ale miałam kiedyś czerwień idealną, którą genialna siostra rozcieńczyła mi zmywaczem. Trochę za drogie te lakiery jak na mój gust, Essie mogę mieć za 15.

    OdpowiedzUsuń
  7. This fashion blog is indeed good for getting the fashion information about top cosmetic brands in India. Even I have some awesome collection at Majorbrands.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...