niedziela, 5 lipca 2015

kokosowe wszystko | #iminlovewiththecoco



Odkryłam kokosowy smak. Wszystko, co kokosowe brzmi dobrze w tej chwili. Zwłaszcza lody Grycana. Jeśli ktoś miałby ochotę zasponsorować mi zamrażalnik lodów kokosowych (albo w ogóle zamrażalnik, taki, żebym się w nim zmieściła) - godzę się bez wahania, jestem do dyspozycji. Mogę nawet zostać ambasadorem lodów kokosowych. Zwarowałam zupełnie na ich punkcie. Najbliżej mnie są na drugim końcu miasta w Tesco. Chociaż w Galerii Jurajskiej jest stoisko z lodami, ale zanim bym wróciła do domu to na pewno by się rozpuściły. Musiałabym od razu zjeść pół litra, a wtedy ludzie by mnie oceniali. Tego nie będę robić publicznie.


Ominęła mnie faza na wodę aloesową, ale ostatnio w Rossmannie podczas poszukiwania filtra w sztyfcie zatrzymałam się na chwilę w sekcji ze zdrową żywnością (która swoją drogą jest całkiem całkiem w niektórych placówkach). Chciało mi się pić, ale nie chciałam kupować dużej, ciężkiej wody. Zobaczyłam wodę kokosową i pomyślałam, że to może być ciekawe. Była nieco za słodka, ale będę eksperymentować dalej. Najfajniejsze jest to, że można ją też tak jakby zjeść, bo ma kawałeczki kokosa. 4 zł za 500 ml, jeszcze kiedyś się skuszę. Opakowanie jest plastikowe normalne, a szyjka jest tak jakby wzmocniona grubym plastikiem. Podoba mi się.


Moje pierwsze starcie z częstochowskim Tigerem zakończyło się sukcesem - kupiłam jedną rzecz i był to kokosowy baton w stylu Bounty za 2 zł. Był bardzo smaczny :) Polecam.

W planach mam również wszystko z mleczkiem kokosowym, a owsiankę posypuję wiórkami. Zastanawiam się co jeszcze kokosowego mogłabym pozyskać i spałaszować. Jakieś sugestie?

Buziaki ahoj,
Stri

10 komentarzy:

  1. KOKOSOVE LOVE <3
    Też uwielbiam! Nie wiedziałam, że Grycan ma lody kokosowe - muszę je koniecznie dorwać!!!!
    A tą wodę kokosową może rozcieńczyć zwykłą wodą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez o tym pomyślałam! spokojnie można byłoby z niej zrobić litr albo nawet półtora. ja znalazłam w Tesco i na stoiskach z lodami Grycan.

      Usuń
  2. AHAHAAHAAHAHAHAH. Jestem w szoku, że Ed zrobił cover tego kawałka.

    OdpowiedzUsuń
  3. AHAHAAHAAHAHAHAH. Jestem w szoku, że Ed zrobił cover tego kawałka.

    OdpowiedzUsuń
  4. AHAHAAHAAHAHAHAH. Jestem w szoku, że Ed zrobił cover tego kawałka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kokoska. Ostatnio nawet robiłam mleko kokosowe, ale okazało się dla mnie zbyt tłuste. Narobiłaś mi smaka na lody, będę szukać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nad pewno znajdziesz u siebie, koniecznie daj znać czy Ci smakują!

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...