niedziela, 5 lipca 2015

niedziela dla włosów # 5 | odżywka yves rocher z olejem ze słodkich migdałów i owsem

Dzień dobry, dzisiaj recenzja odżywki do włosów suchych Yves Rocher. Jest kilka rzeczy, które warto o niej wiedzieć przed zakupem. Może najpierw o moich włosach gdyby ktoś jeszcze o nich nie czytał :)

Lubię myśleć, że moje włosy są kręcone, ale tak naprawdę są przeważnie falowane. Są suche na końcach i przetłuszczające się u nasady. Na skórze głowy mam łuskę, która tworzy się natychmiast po umyciu włosów. Do zdejmowania skorupki używam preparatów typu Squamax albo Salicylol i takie tam, ale nie o tym dzisiaj. Włosy można rozczesać tylko za pomocą odżywki. Przeważnie używam lekkich produktów, ta odżywka mnie zaskoczyła.


Ostatnio przedstawiłam Wam odżywkę Biały Jeleń, KLIK. Dzisiaj też jest post o odżywce, ale zupełnie innej. Przede wszystkim różnica leży w konsystencji. Konsystencja produktu Yves Rocher jest gęsta, trochę jak pasta (ale nie tak do końca jak pasta, u BJ było normalnie w stronę rzadko) Tubka jest wykonana z plastiku giętkiego na tyle, że produkt wychodzi przez dziurkę bez problemu. Zatrzask działa, nie to co w Bielendzie. Opakowanie nie przysparza problemów, właściwie można powiedzieć, że sprzyja wydobywaniu produktu, a jak przyjdzie czas na rozcinanie opakowania też nie powinno być problemu. Mówię to w oparciu o lata doświadczeń z produktami tej firmy.


Zapach charakterystyczny dla serii, nie utrzymuje się na włosach. Miałam problem z tym produktem, bo po lekkich konsystencjach, do których byłam przyzwyczajona, nadszedł moment kiedy sięgnęłam po tubkę przy myciu włosów. Wycisnęłam sporą porcję na dłoń i nałożyłam na włosy. Wmasowałam w końcówki, zadowolona poczekałam kilka minut i przystąpiłam do zmywania. Szybko doszłam do wniosku, że nałożyłam za dużo i po długim płukaniu uznałam, że wystarczy. Odcisnęłam włosy w ręcznik,  rozczesałam grzebieniem z the body shop na mokro, związałam gumką i poszłam spać.

Jakież było moje zdziwienie kiedy rano włosy miały ekstremalną objętość i bardzo duże predyspozycje do stylizacji. Warkocze się trzymały, były obfite i uniesione. Szkoda, że to po prostu dlatego, że nie zmyłam dokładnie odżywki. Nie dało się, bo przyczepiła się do włosów jak szalona. Za piątym razem dobrałam odpowiednie proporcje :) Przez moje nadużywanie zmniejszyła się wydajność, ale jeśli użyjecie minimalnej ilości i będziecie dokładać, sami przekonacie się jaka ilość jest optymalna.

Mam sentyment do produktów do włosów YR, zwłaszcza szamponów, bo używałam ich przez lata i moje włosy bardzo dobrze się czuły. Po zużyciu różności mieszkających w moich szufladach z zapasami, zamierzam wrócić do Yves Rocher. Serdecznie polecam!

Posty o innych szamponach - wzmacniające produkty do włosów, m.in szampon do włosów brązowych oraz do włosów suchych i puszących się

Miłej niedzieli, ahojka!
Stri

6 komentarzy:

  1. ooooo, nie znam tego kosmetyku, ale serdecznie polecam Ci szampon w kremie z YR;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że to nowość ten szampon w kremie. no zobaczę, może w przyszłym roku będę kupować szampon ;p

      Usuń
  2. mnie specjalnie nie ciągnie do produktów tej marki.tak jakoś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tęsknię za szamponami. kojarzą mi się z czasem jak miałam piękne długie włosy

      Usuń
  3. Myślałam, że opisujesz odżywkę, którą miałam z YR i nie byłam z niej jakoś wybitnie zadowolona. Ale przeczytałam opis, obejrzałam dokładnie zdjęcia i stwierdzam, że to jednak nie ta sama. Także mojej lekkiej odżywki spływającej wręcz z włosów i ze zbożem na etykiecie już nie wspominam. Twoją wciągam za to na listę "do spróbowania" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie, to jest coś innego. nie wiem czy dobrze ją podlinkowałam, bo w ogóle nie wiem czy ona jeszcze jest (to stare czy nowe opakowanie?)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...