wtorek, 7 lipca 2015

pielęgnacja stóp | floslek płyn zmiękczający

Dzień dobry,

mam nadzieję, że to zadziałało i post wygląda w miarę sensownie. Z jakich telefonów blogujecie? I jakimi aplikacjami? Chętnie się dowiem, bo nie ogarniam tematu.

Chciałabym móc komuś zaufać ze swoimi stopami. Najchętniej oddam się w ręce podologa. Boję się kosmetyczek, a już na pewno boję się wariatek z frezarką. Dlatego jeszcze sobie żadnej nie kupiłam ;)

Dzisiaj przypomnę Wam, że używając regularnie produktów typu płyn zmiękczający naskórek, możemy cieszyć się miękką i gładką skórą stóp. Dr Stopa to seria Flosleku dedykowana pielęgnacji tego obszaru naszego ciała, a moimi ulubieńcami są dzisiejszy płyn i sól do kąpieli (cynamonowej zużyłam już kilka opakowań, następnym razem chcę kupić imbirową).

Alrighty, przejdźmy do kosmetyku. Pierwsze co mi się spodobało to opakowanie. Buteleczka dobrze leży w dłoni, jest plastikowa, ma fajnie ścięty stożkowy aplikator. Płynu nie wylewa się za dużo, nie ma też problemu z wydobyciem go do końca.
Moja Mama używała takiego płynu na odciski kiedyś, ale on wypalał skórę i bałam się go. Tutaj nic takiego się nie dzieje, produkt jest delikatny, nie zrobił mi nigdy nic złego. Działa zmiękczająco, kilka kropel wystarczy na jednorazową aplikację. Po wmasowaniu produktu w stopy chwilę oczekuję i nakładam krem. W zależności od nastroju krem jest mniej lub bardziej przeznaczony do stóp. Teraz w lato nie chcę gęstych konsystencji i np smaruję się Cetaphilem na noc.

100 ml kosztuje kilkanaście złotych, dostępny na pewno w sklepie internetowym producenta.
Okay. Pierwsza próba opublikowania czegoś z telefonu zakończona chyba sukcesem. Dzięki za uwagę, buziaki ahoj! Stri.

14 komentarzy:

  1. Ja aktualnie używam oficjalnej chyba aplikacji bloggera, ale bloggeroid też dawał radę. Nie ma go w sklepie googla, trzeba ściągnąć z internetów po prostu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bloggeroid chyba jest.. nie ma? na pewno? hmn..

      Usuń
  2. Też mam oficjalną appkę Bloggera, ale nadal pozostawia ona wiele do życzenia. Szukam czegoś na iOSa, ale marnie to wygląda.
    Twój post natomiast jest bardzo ładny, z czego pisałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisałam bloggerem, ale musiałam poprawić w bloggerze w przeglądarce. nie było łatwo, ale trochę się udało. nie mam pomysłu jak zmienić położenie zdjęcia. będę kombinować.

      Usuń
    2. właśnie mam tę samą metodę, ewentualnie piszę sobie szkic na telefonie, a poprawiam na laptopie. Z pozycjonowaniem zdjęcia mam to samo - z aplikacji chyba jedyną opcją jest ręczne dopisywanie htmla - przy większej ilości zdjęć chyba bym do głowy dostała.

      Usuń
    3. gdyby nie to, że właśnie przestałam mieć laptop to byłoby całkiem nieźle. ja z bloggerem mam taki problem, że nie mogę edytować posta, bo nie działa ta opcja w aplikacji.

      Usuń
  3. Oddaj mi swoje stopy, a nie pożałujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Nie masz pojęcia jak bardzo bym chciała! Przyjadę! Tylko musimy się umówić :D

      Usuń
  4. poradziłaś sobie, fajnie :) ja ie ogarniam publikowania z telefonu...

    nie miałam tego płynu, ale powinna go wypróbować na swoich skamieniałych piętach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skamieniałości to chyba popularny problem, ale mam wrażenie, że to tez musi zależeć, bo niektórzy mają łatwiejsze stopy, a inni zupełnie trudne.

      Usuń
  5. Faktycznie używając takich produktów można zaoszczędzić na pedicure.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak myślę. chociaż ja jestem zwolenniczką płacenia za fachową obsługę, więc chętnie bym nie oszczędzała, ale oczywiście zawsze lepiej mieć opcje niż nie.

      Usuń
  6. Używałam i bardzo dobrze wspominam. Do dzisiaj pamiętam jego subtelny zapach cynamonu :) Do blogowania mam aplikację Bloggera, ale przy jej pomocy publikuję tylko posty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, no tak do publikacji jest idealna.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...