czwartek, 2 lipca 2015

ta-ku


Usunęłam dużo rzeczy ze swojej przestrzeni, ale jeszcze nie skończyłam. Zastanawiam się czemu tak trudno jest mi podjąć decyzję o rozstaniu się z resztą. Przecież nie wydaje mi się, że już wystarczy. Sama bym chciała. Robienie przerw kilkutygodniowych jest dobrym pomysłem, Można trochę pomieszkać przed wywaleniem kolejnej porcji. Gdybym była w nastroju do pisania instrukcji to bym to wypunktowała, ale nie jestem, więc napiszę jeszcze tylko jedną rzecz. Nie czytajcie podręczników, nie oglądajcie filmów na youtubie. Jeśli macie zagraconą przestrzeń, a założę się, że macie, bo każdy ma - pozbądźcie się rzeczy. Nie dokupujcie pojemników, żeby zorganizować przestrzeń, to nie ma sensu. Po prostu pozbądźcie się, dajcie komuś innemu, przekażcie na jakiś cel, możecie też coś sprzedać, ale to wymaga nakładów energii i czasu. Łatwo można się zagubić.

Lato mnie usypia. Widzę słońce, czuję powiew wiatru i słyszę muzykę w głośnikach i jestem gotowa, żeby zrobić drzemkę. Nie wiem o co chodzi ;) A Wy jak się czujecie? Ja idę zanieść do biblioteki jeszcze jedną porcję książek. Buziaki, ahoj! Stri.

12 komentarzy:

  1. Na szczęście do oczyszczania przestrzeni nigdy nie potrzebowałam instrukcji w stylu poradnika, filmu czy bógwieczego. Logiczne było, że pozbywam się tego i już - dlatego święte słowa :)
    Czuję, że się roztapiam..... zapanowały takie upały i najchętniej schowałabym się do lodówki :D gdybym była rozmiarów małego elfa :D a tak schładzam się lodami i litrami lodowatej wody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lodami, kokosowymi! Lodowata woda to nie jest moja ulubiona rzecz na świecie, bo mam wrażenie, że gardło mnie później boli, ale woda w ogóle jak najbardziej. Bez wody się nie da. Tutaj zaczęły się upały i nie skończą się tak szybko.

      Chyba nastał taki czas, że ludzie nie myślą samodzielnie i dlatego podręczniki do wszystkiego dobrze się sprzedają, ale nie przesadzajmy. Trzeba myśleć samemu, bo inaczej źle się to wszystko skończy. Ja szukałam jakichś ścieżek, których nie odkryłam sama, ale albo źle szukałam albo po prostu ich nie ma.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. No, ale Ty masz malucha i środek sezonu!! Ja mam saunę w domu, to może też dlatego ;)

      Usuń
    2. wiadomo, w ciepełku zawsze chce się spać ;)

      Usuń
  3. Drzemka to rewelacyjny pomysł..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, drzemka jest tak bardzo potrzebna. Nie mogę sobie przypomnieć czy lubiłam leżakowanie czy nie. Chyba tak, nie pamiętam, żebym narzekała.

      Usuń
  4. Zamierzam iść w Twoje ślady, ale póki co to będą tylko malutkie kroczki, lubię ładne rzeczy wokół siebie. Dużo ładnych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. przydałoby mi sie takie oczyszczanie ale ja potrzebuje do tego pomocy kogoś kto mną wstrzaśnie:)
    co do upałów,to ja nawet teraz lubię gorace kawę,herbatę i zupę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy potrzebują. Ja byłam ekstremalnym chomikiem i wstrząsnęło mną dopiero to, że naprawdę nie miałam miejsca. Skończyło się.

      Usuń
  6. Uwielbiam ten utwór ponad życie. Sprawdź solowe dokonania JMSN, jeden z seksowniejszych głosów na świecie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...