poniedziałek, 7 września 2015

essie | suite retreat


Dzień dobry, kontynuujemy z lakierami, bo czemu nie. Essie Suite retreat opisany jest w ten sposób: "Sink into the hushed ambiance of this blissed-out blue orchid and take a vacay from the everyday." - czyż nie zachęcająco? Mnie kojarzy się z Dirty Dancing, bo jak go nałożyłam to był deszczowy dzień zupełnie jak w filmie (no i miałam na paznokciach suite retreat).

Niebieski w tym przypadku jest chłodny, taki prawie fioletowy. Jest przepiękny. Podoba mi się ogromnie i mam ochotę trwać przy nim następne dwa tygodnie, ale nie mogę się zatrzymywać, bo mam ochotę na milion odcieni jednocześnie. Posiadanie wielu lakierów jest problematyczne, bo nie wiesz co masz wybrać, ale posiadanie wielu zajebistych lakierów jest bardziej problematycznych, bo chcesz wszystko teraz już #problemypierwszegoświata.

Moniko, dziękuję Ci za ten lakier, bo jest naprawdę cudowny! I świetnie wygląda na nim OPI Alcatraz... Rocks! :D

Udanego poniedziałku, zostało już niewiele dni, żeby ogarnąć wszystko przed sobotą, a w sobotę migruję.
Ahojka, Stri!


14 komentarzy:

  1. kolor niebieski, to mój kolor i ten zdecydowani bardzo lubię! :)
    ej! Alcatraz nie potrzebuje bazy, sam z siebie jest boski :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sam z siebie jest boski, ale tak wyszło i nałożyłam go na coś

      Usuń
  2. Mam identyczny z Bell, bo za essie nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długo nie przepadałam, a teraz mam ich trochę :D

      Usuń
  3. Hmmmm to jest ten sam co pokazywałaś na IG? muszę jednak udać się do wujka Gógla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze mną to jest tak, że zawsze trzeba porównać.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. aż nabrałam na niego znowu ochoty, chociaż teraz mam ochotę na barwy jesieni np holograficzny fiolet ;P

      Usuń
  5. Intrygujący, niespotykany, oryginalny kolorek :) Podoba mi się! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam również :) Nie wszystkie oryginalne kolory lubię, bo np duochromy wszystkie oddaje Przyjaciółce, ale tutaj jest w ramach klasyki offowej.

      Usuń
  6. tak cholernie Ci zazdroszczę pięknych, smukłych palców. moje serdelki nigdy nie przestaną być jednym z największych kompleksów. dzięki bardzo, babciu, za świetne geny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak bardzo to nie zazdrość, bo mam otyłość, owłosienie i łuszczycę i takie różne. każdy coś, no nie przeskoczysz.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...