niedziela, 6 września 2015

jesienne słońce


Jak będę jechać w górę mapy to będzie noc, ale mam nadzieję, że wracając zahaczę o jesienne słońce. Odliczam dni do wyjazdu, niedługo zacznę odliczać godziny. I zacznę tęsknić za Kiciuniami, ale jeszcze o tym nie myślę. Może nie zdążę pomyśleć do ostatniej chwili, bo będę zbyt zajęta tu, a później tam. Szykuje się dużo emocji i przerwa w blogowaniu, za to zawsze możecie śledzić mnie na Instagramie, co część z Was czyni i pozostajemy w kontakcie. Facebook mnie nie interesuje, ale IG przypadł mi do gustu, bo to jednak jest taka szufladka ze zdjęciami, która mi też przypomina wiele rzeczy jak minie trochę czasu i zdążę zapomnieć.

Do zobaczenia później,
Stri.

2 komentarze:

  1. mnie tam w ogóle nie ciągnie do fb, ig czy snapa

    OdpowiedzUsuń
  2. ig też lubię najbardziej, za kotem tęsknie teraz na wyjezdzie ale wiem, ze nie jest tam sam:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...