niedziela, 6 września 2015

niedziela dla włosów # 7 | olivolio haul


Dzień dobry, dziś niedziela dla włosów z Olivolio. Ostatnio/miesiąc temu pisałam Wam, że chciałabym, a dziś napiszę Wam, że kupiłam. Zdecydowałam się na to, co mnie interesowało: Maska odbudowująca do włosów farbowanych z olejem arganowym 250 ml (w środku), Maska do włosów farbowanych z filtrem UV 250ml (po prawej) oraz oliwkowy olej leczniczy z witaminami i filtrem UV 90 ml. Otworzyłam i jestem w trakcie używania maski do włosów farbowanych z filtrem UV. 

Pozostałych dwóch rzeczy nie otworzyłam, ale jeśli druga maska będzie dawać takie nawilżenie moim włosom jak wersja z filtrem to będę zadowolona. Na recenzję chyba poczekam, bo chcę wypróbować argan, ale maska pomaga rozplątać włosy, sprawia, że ładniej się kręcą, ładnie pachnie i przyjemnie się jej używa, a także jest wydajna (skróciłam włosy, ale jednak są długawe).

Opakowania masek są wykonane z solidnego plastiku, mają stoper, więc po nawet jeśli nie dokręcimy słoika to nic nie powinno się wydarzyć. Olejek nie jest w szkle, trochę szkoda, ale na pewno lepiej dla mnie, że nie jest, bo koty, kafelki, chwila nieuwagi to może być problem ;)

Jeśli chodzi o ceny to maski kosztowały 28,50 zł i 26,50 zł, a oliwkowy olej 26,50 zł. Jeśli mieliście okazję, podzielcie się wrażeniami. Pozdrawiam! Stri.


2 komentarze:

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...